مسابقات فوتسال جام شهدای طلاب دلگان برگزار می‌شود

26 بهمن 1394 ساعت 10:13

رئیس اداره ورزش و جوانان دلگان گفت: مسابقات فوتسال جام شهدای طلاب دلگان با حضور ورزشکاران طلاب و سایر تیم‌ها در اسفند ماه امسال برگزار خواهد شد.


به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه سلمان، حامد فکور اظهار داشت: مسابقات فوتسال جام دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان دلگان با قهرمانی تیم سپاه این شهرستان به پایان رسید، فینال این مسابقات بین دو تیم چاه کیچی و ناحیه سپاه دلگان برگزار که در نهایت تیم سپاه به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات معرفی شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دلگان افزود: این مسابقات با حضور 11 تیم در 3 گروه 4 تیمی در دهه فجر انقلاب اسلامی و به همت هیأت فوتبال شهرستان دلگان برگزار شده است که تیم سپاه و چاه کیچی و هلال احمر به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.
حامد فکور هدف از برگزاری مسابقات ورزشی مسابقات فوتسال در دهه فجر را گرامی داشت این ایام عنوان و تاکید کرد: ترغیب جوانان به سمت ورزش، ترویج روحیه ورزش، تحرک در جامعه، سرگرمی و دوری قشر جوان و نوجوان از سمت اعتیاد از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات بوده است.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دلگان با اشاره به اینکه اینگونه مسابقات به صورت دوره‌ای و در همه فصول برگزار می‌شود، بیان کرد: مسابقات فوتسال جام شهدای طلاب دلگان با حضور ورزشکاران طلاب و سایر تیم‌ها در اسفند ماه امسال برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/


کد مطلب: 427192

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/427192/مسابقات-فوتسال-جام-شهدای-طلاب-دلگان-برگزار-می-شود

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir