۰

موفقیت در مأموریت‎های پلیس مستلزم داشتن روحیه جهادی است

مشاور عالی فرماندهی انتظامی ناجا موفقیت در مأموریت‎ها را مستلزم داشتن روحیه جهادی عنوان و بر گسترش این روحیه در بین کارکنان تاکید کرد.
موفقیت در مأموریت‎های پلیس مستلزم داشتن روحیه جهادی است
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، سردار بهرام نوروزی در جمع اعضای کمیته انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: شما عزیزان پیشکسوتان و جانبازان و ایثارگرانی هستید که از همان اوایل وقوع انقلاب در کنار امام خمینی(ره) بوده‎اید و تا به امروز راه انقلاب و اسلام را طی می‌کنید.
مشاور عالی فرماندهی انتظامی ناجا افزود: پس از وقوع انقلاب اسلامی به دلیل نبود قوای نظامی، نابسامانی‎های زیادی در سطح کشور رخ می‎داد و با تشکیل کمیته انقلاب اسلامی بسیاری از این مشکلات در سطح جامعه از بین رفت.
این مسئول بیان کرد: اعضای کمیته انقلاب پس از تشکیل آن با برقراری ثبات و امنیت در تمام مناطق کشور نقش بسیار ارزشمندی در پیشرفت انقلاب داشته‎اند.
سردار نوروزی گفت: روحیه جهادی و انقلابی در همه اعضای کمیته انقلاب اسلامی وجود داشت و باید تلاش کنیم که این روحیه مهم را که در تمام جامعه تسری پیدا کرده را حفظ کنیم تا در مأموریت‎های خود همیشه موفق باشیم و به اهداف سازمانی خود برسیم.
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب: 427189
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *