۰

کسانی که پاک دستی آنها احراز نشده، حق ورود به ارکان نظام را ندارند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نکته حائز اهمیت این است رهبری، دولت و همه ملت علاقمند هستند تا از ورود کسانی که پاک دستی آنها احراز نشده است، به مجلس و سایر ارکان نظام جلوگیری شود.
کسانی که پاک دستی آنها احراز نشده، حق ورود به ارکان نظام را ندارند
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، به نقل از ناب نیوز ؛در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان و با توجه به تلاش افرادی از هر دو جناح اصلاح طلبان و اصول گرایان برای تصاحب کرسی های مجلس، شاهد حمایت افراد مختلف از این دوگروه هستیم. اما در این بین شاهد تهیه لیست اصلاح طلبان توسط یک مفسد اقتصادی هستیم که فساد مالی وی در انتخابات پنجم مجلس محرز گردید. کرباسچی، فردی است که به عنوان بنیانگذار فساد اقتصادی انقلاب از وی نام برده می شود و حال شاهد بسته شدن لیست اصلاح طلبان به دست او هستیم.
عوض حیدرپور در گفتگو با ناب نیوز در واکنش به این موضوع گفت: از زمان حیات طیبه امام خمینی (ره)، انقلابیون به صورت کلی به دو دسته جناح چپ و راست تقسیم می شدند که بعدها به اصلاح طلبان و اصولگرایان تغییر نام یافتند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آنچه مسلم است حسب الامر مقام معظم رهبری ومطابق فرمایشات ایشان، هرکدام از اصلاح طلبان و اصولگرایان که در چهارچوب نظام جمهوری اسلامی مقید به قانون اساسی و معتقد به تداوم انقلاب اسلامی باشند و اصل قانون اساسی مخصوصا اصل ولایت فقیه را قبول داشته باشد، می توانند فعالیت خود را در حوزه های مختلف ارکان نظام ادامه دهند.
وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب همواره تاکید داشته اند چنانچه کسی از زیر خیمه انقلاب بیرون رود، مقررات مالی نظام را نپذیرد و معتقد نباشد که باید در ایران با پاک دستی کار کرد، به طور طبیعی نمی تواند در هیچ کجای نظام منشا گرفتن پست ها و مقامات بالا باشد و این قاعده ای کلی برای همه است.
حیدر پور اظهار داشت: چنانچه از هر دو گروه اصلاح طلب و اصولگرایان کسانی باشند که نسبت به نظام جمهوری اسلامی و انقلاب و تداوم آن به خصوص اصل ولایت فقیه موضع گیری داشته باشند، نمی توانند به مجلس راه یابند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خاطرنشان کرد: نکته حائز اهمیت این است رهبری، دولت و همه ملت علاقمند هستند تا از ورود کسانی که پاک دستی آنها احراز نشده است، به مجلس و سایر ارکان نظام جلوگیری شود.
انتهای پیام/
دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۱۷
کد مطلب: 427103
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *