۰

سرقت مسلحانه از منازل در حضور صاحبخانه

دو سرقت مسلحانه در یک شب، پلیس شهر نیم‌ور محلات را به حالت آماده‌باش درآورد.
 سرقت مسلحانه از منازل در حضور صاحبخانه
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما، به نقل از ایران، سید احمد سجادی فرماندار محلات اظهار کرد: یکشنبه بین ساعات 19 تا 20 دو سرقت مسلحانه در نیم‌ور رخ داده است که خوشبختانه آسیبی در پی نداشته است. 
 
به گفته وی، دزدان به گفته شاهدان در صحنه حدود هشت مرد بوده‌اند و از این تعداد 6 مرد دست به سرقت می‌زدند و دو مرد در خودرو به انتظار می‌نشستند.
 
وی افزود: دزدان نسبت به سرقت از دو خانه اقدام کرده‌اند و با توجه به اینکه در جریان سرقت دست و پای ساکنان را می‌بسته‌اند، اطلاع‌رسانی به پلیس با تأخیر انجام شده و سرانجام دزدان پیش از سر رسیدن پلیس محل را ترک کرده‌اند.

سجادی افزود: این سرقت‌ها در ساعات 30/19 و 20 اتفاق افتاده و حدود ساعت 30/20 پلیس در جریان قرار گرفته است.  به گفته وی، براساس گزارش رسیده حدود 15 تا 20 میلیون تومان از خانه‌ها سرقت شده است.  وی اظهار کرد: دزدان بنا به گفته صاحبان خانه‌ها دارای حداقل دو سه تفنگ بزرگ و کوچک بوده‌اند، اما رفتار آرامی داشته و به کسی صدمه نزده‌اند.  

سجادی تأکید کرد: با وجود اینکه به نظر می‌رسد موضوع تنها سرقت است، اما با توجه به حساسیت مسأله و با توجه به اینکه جو ناامنی در شهر ایجاد شده شب یکشنبه پلیس استان نیز در محل حضور یافته و نسبت به بررسی موضوع اقدام کرده است.  فرماندار محلات خاطرنشان کرد: در حال حاضر پلیس بشدت در حال پیگیری مسأله است.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب: 426817
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *