۰

مبادله اورانیوم غنی شده با کیک زرد «مبادله آفتاب با آفتابه» بود+تصاویر

رحیم احمدی روشن پدر شهید احمدی روشن گفت: اورانیوم غنی‌شده 3/5 درصد را از بین بردند و تقدیم دشمن کردند و اسم آن را «مبادله آفتاب» گذاشتند اما در حقیقت مبادله «آفتاب با آفتابه بود».
مبادله اورانیوم غنی شده با کیک زرد «مبادله آفتاب با آفتابه» بود+تصاویر
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، به نقل از عصر مُهر، رحیم احمدی روشن پدر شهید مصطفی احمدی روشن که روز گذشته به مناسبت دهه مبارک فجر در مسجد جامع شهر خوزی مُهـر سخن می‌گفت در ابتدای صحبت‌ های خود خاطره‌ای از حضور رهبر معظم انقلاب در منزلش بعد از شهادت مصطفی اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری با قدم مبارک خود در شب هفتم شهید بزرگوار به منزل ما آمدند و آب سردی بر آتش شعله‌ور قلب‌های خانواده شهید احمدی روشن ریختند و همهٔ ما را آرام کردند.
وی افزود: زمانی که ما به این نتیجه رسیدیم از دست این دشمن قدار و قسم‌خورده برای ما آبی گرم نخواهد شد و مقام معظم رهبری دستور دادند کسانی که باعث شدند مهروموم به درب سایت‌ های هسته‌ای خورده شود، همه آن‌ها وظیفه‌دارند که مهروموم‌ها را بردارند. به بچه‌ها (مصطفی‌ها) دستور داد که شبانه‌روز کار کنند و عقب‌افتادگی صنعت هسته‌ای را جبران نمایند.
وی ادامه داد: کار به‌جایی رسید که به لطف خدای متعال ما در غنی‌سازی 5/3 درصد و همچنین در 20 درصد موفق شدیم و وقتی به غنی‌سازی 20 درصد دست‌یافتیم در واقع قله صنعت هسته‌ای را فتح کردیم.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: بعد از قرارداد ژنو، تعدادی از بچه‌هایی که در صنعت هسته‌ای اثر مثبت و بسیار خوبی داشتند از کار برکنار کردند. در صورتی که اگر یک‌ صدم مواردی که امروز ما به دشمنان خودمان دادیم در دوره‌های قبل می‌دادیم آن‌ها راضی می‌شدند. با این حال اکنون بعضی‌ها به خیال خودشان، سر استکبار جهانی کلاه گذاشته‌اند و آن‌ها را بازی داده‌اند.
این پدر شهید هتسته ای خاطر نشان کرد: دولتمردان ما بیش از 10 تن اورانیوم غنی‌شده 5/3 درصد که حاصل دسترنج 12 سال فرزندان ما بود تقدیم کردند و در مقابل 200 تن کیک زرد که ما نمی‌توانیم از آن استفاده کنیم و برای ما همانند خاک است گرفتند. این حجم از اورانیوم غنی‌شده 5/3 درصد را به شکلی از بین بردند و تقدیم دشمن کردند و اسم آن را «مبادله آفتاب» گذاشتند اما در حقیقت مبادله «آفتاب با آفتابه بود»، بعد هم گفتند به همت امام زمان (عج) و برکت دست حضرت زهرا (س) ما این کارها را کردیم.
وی تصریح کرد: آمدند مسئله برجام را فتح الفتوح نامیدند و از آن‌ بت ساختند و در حال حاضر می‌خواهند در بین دانش آموزان ابتدایی مسئله برجام را تدریس کنند.
در حالی که مسئله برجام تدریس ندارد، مسئله برجام در آینده و تاریخ به شما می‌فهماند که چه‌کاری انجام داده‌اید و اگر می‌خواهید تدریس کنید بروید تدریس کنید که مصطفی احمدی روشن‌ها، شهید شهریاری‌ها، شهید رضایی‌نژادها، شهید علی‌محمدی‌ها و شهید قشقایی‌ها چه زحمت‌هایی را متحمل شدند تا این صنعت را به دست شماها رساندند و شما چوب حراج زدید و در روزی که روز شهادت احمدی روشن بود، قلب راکتور هسته‌ای اراک را با بتن پر کردید.
وی با طرح این سوال که آیا شماها می‌توانید مسئله برجام را تدریس کنید؟ تاکید کرد: در کشور فرانسه مهد تمدن، عده ای کاریکاتور علیه پیامبر گرامی ما به دست گرفتند و در مقابل دوربین‌ها ظاهر شدند و اعلام کردند که می‌شود علیه پیامبر اسلام توهین کرد، در همان روز، افسران جبهه دیپلماسی ما رفتند و نشستند و با آن‌ها مذاکره کردند، آیا شهدای ما این‌ ها را می‌خواستند؟ کجای برجام جا دارد که به فرزندان و دانش آموزان در آینده تدریس شود؟
رحیم احمدی روشن با بیان این که مصطفی می‌دانست که به شهادت خواهد رسید گفت: آیا افسران جبهه‌ها این‌گونه رفتار کردند؟ و اگر می‌خواستند در مقابل دشمن عقب‌نشینی کنند می‌بایست هنوز ما در مقابل دشمن می‌جنگیدیم.
پدر شهید هسته ای با اشاره به این که شهدا به این دلیل به شهادت رسیدند که ما با خیال راحت زندگی کنیم افرود: آن‌ها به شهادت رسیدند که ما نگونیم تعداد دستگاه‌های سانتریفیوژ ما جزء آرمان‌های ما نیست و آن‌ها به شهادت رسیدند که ما نگونیم برد موشک‌های ما هرچه بیشتر شود جزء آرمان‌ها و اقتدار ما نخواهد بود و در حالی که اکنون این برد موشک‌های ما است که وحشت بر اندام استکبار جهانی و صهیونیسم غارت‌گر انداخته است.
وی خاطر نشان کرد: حضرت آقا فرمودند که «هم‌دلی و هم‌زبانی دولت و ملت»، تاکنون همدلی از طرف مردم بوده و آن ها با دولت راه آمده‌اند اما اقشار مختلف جامعه مورد شماتت دولت اعتدال و امید واقع می شوند. یک روز متهم به بی‌سوادی، و یک روز دیگر متهم به لبوفروشی و در روز دیگر متهم به راننده تاکسی بودن.
رحیم احمدی روشن با بیان این که همین راننده تاکسی‌ها و بی‌سوادها و لبوفروش‌ها هستند که به شما رأی دادند و شماها هر کاری که دوست داشتید انجام دادید و همه مشکلات را به تحریم‌ها گره زدید و حدود 3 سال است که از دولت شما می‌گذرد متأسفانه تاکنون هیچ کاری برای این مردم نکردید. در حال حاضر هم در پسابرجام اولین کاری که انجام دادید؛ تعدادی از هواپیماهای غول‌پیکر خریداری کردید و آن‌ها را آماده آقازاده‌ هایی می کنید که می خواهند با خیال آسوده به کشورهای خارج سفر کنند. آیا مسئله اصلی ما هواپیما بود؟ آیا مسئله اصلی ما ماشین پژو بود؟ مسئله اصلی ما اقتصاد مقاومتی است که حضرت آقا دستور دادند.
وی تصریح کرد: شما برای مردم و خانواده شهدا کاری انجام نمی‌دهید و وقتی‌که خانواده شهدای هسته‌ای را جمع می‌کنید و آن‌ ها را به دیدار آقایان می‌برید و از آن‌ها استفاده و بهره‌ برداری‌ های خاص می‌کنید، این حرکت‌ ها باعث تأسف است.
پدر شهید مصطفی احمدی روشن افزود: ما وظیفه‌ داریم، مواظب باشیم و هرکسی که می‌آید انتخاب نکنیم و به کسانی رای دهیم که منویات رهبری و استقلال این کشور را در نظر داشته باشند.
وی با اشاره به این که حضرت آقا در مدت اخیر بیش از 70 بار مسئله نفوذ را مطرح کرده اند، گفت: چون رهبر انقلاب دشمن را خوب می‌شناسند، اما عده ای وقتی اروپا می روند، می گویند؛ کلید در دست آقای اوباما است و اگر در دست من بود از آن استفاده می‌کردم. آیا حضرت آقا نفرمودند که مسئله ما تنها مسئله هسته‌ای است، مذاکره ما مذاکره هسته‌ای است و ما برای رابطه با آمریکا مذاکره نمی‌کنیم.
این پدر شهید هسته ای در پایان خاطر نشان کرد: مردم از شما و دولت مطالبه دارند و باید جواب مطالبات آن ها را بدهید. این نیست که بگوئید که مردم نباید توقع داشته باشند، پس برای چه چیزی مذاکره کرده‌اید.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۱۴
کد مطلب: 426744
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *