۰

آیا شایسته است به افرادی که در دولت قبل میلیاردها خوردند و بردند رأی دهیم؟/با نفت 25 دلاری یارانه می دهیم/ کسی که گفت قطعنامه کاغذپاره است به ملت ظلم کرد

معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی گفت: ما استانی هستیم که در زمان دولت تدبیر و امید بیش از پنج میلیارد دلار سرمایه خارجی جذب کرده ایم اما آیا در هشت سال گذشته چنین اتفاقی افتاده بود؟ آیا شایسته است آن افراد به مجلس راه یابند؟
آیا شایسته است به افرادی که در دولت قبل میلیاردها خوردند و بردند رأی دهیم؟/با نفت 25 دلاری یارانه می دهیم/ کسی که گفت قطعنامه کاغذپاره است به ملت ظلم کرد
به گزارش سرویس اقتصادي تفتان ما، به نقل از آناج، سعید شبستری در همایش انقلاب اسلامی، زنان و تحکیم بنیان خانواده که پیش از ظهر امروز برگزار شد، با اشاره به نقش مردم، خانواده و جوانان در پیروزی، تثبیت و تداوم انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: دستاورد بزرگی چون انقلاب اسلامی با دشواری های بسیار و جانفشانی های جوانان به وقوع پیوسته که ما باید قدر آن را بدانیم و قدردان خانواده هایی باشیم که فرزندانشان و سرمایه های ارزشمند زندگی خود را فدای انقلاب کردند.
وی افزود: دشمن در مسیر تثبیت و تداوم انقلاب اسلامی موانع بسیاری چون گروه های چپ و معاند، هشت سال جنگ تحمیلی، تحریم ها وفشارهای متعددی را ایجاد کرد که اگر همین فشارها را به کشورهای دیگر حتی کشورهای اروپایی وارد می کردند در عرض یک سال از هم می پاشید در حالی که انقلاب اسلامی ایران بر پایه ی سه رکن اساسی اسلام، حضور مردمی و رهبری بی نظیر با اقتدار به راه خود ادامه داده و خواهد داد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو خاطرنشان کرد: انتخابات حضور در صحنه ی شمارش شده است و اگر عده ای بتوانند حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ها را انکار کنند ولی نمی توانند تعداد مشارکت کنندگان در انتخابات را کتمان کنند.
وی با تاکید بر اینکه ماندگاری نظام بسیار مهمتر از منافع و سلایق حزبی و گروهی است، توضیح داد: حضور حداکثری مردم در انتخابات ضامن ماندگاری نظام جمهوری اسلامی است که در کنار آن باید به انتخاب اصلح نیز توجه داشت.
شبستری با بیان حساسیت بالای انتخابات سال جاری اذعان داشت: اکنون که دوسال از عمر دولت تدبیر و امید می گذرد، باز هم ادامه ی همان راه و منش و برنامه ای مهم است که دوسال پیش مردم در انتخابات ریاست جمهوری به آن رای دادند.
وی ادامه داد: آیا شایسته است به کسانی رای بدهیم که هشت سال رانت خواری کرده و میلیاردها خوردند و بردند؟ کسانی که در قبال این فساد ها و رانت خواری ها سکوت کردند یا گاه به آنها کمک رساندند؟!
وی بیان داشت: افرادی که به ملت ظلم کردند و این همه فشار به مردم تحمیل کردند و گفتند قطعنامه های تحریم کاغذپاره هایی بیش نیست، آخرش به کجا رسیدند؟ هشت هزار میلیارد دلار درآمد نفتی را چه کردند؟ حساب کنید با این مقدار پول چه کارها که نمی شد در این مملکت انجام داد.
معاون استاندار آذربایجان شرقی ابراز کرد: امروز با نفت ۲۵ دلاری هم یارانه ها پرداخت می شود، هم ادارات سرپا هستند و هم کارهای اجرایی به انجام می رسد چرا که دیگر رانت خواری در کار نیست و دولت تدبیر و امید با عقلانیت امور را اداره و از ریخت و پاش ها جلوگیری می کند.
وی افزود: ما استانی هستیم که در زمان دولت تدبیر و امید بیش از پنج میلیارد دلار سرمایه خارجی جذب کرده ایم اما آیا در هشت سال گذشته چنین اتفاقی افتاده بود؟ آیا شایسته است آن افراد به مجلس راه یابند؟
وی تاکید کرد: عده ای برای خود عناوین جعلی درست کردند و خود را دکتر نامیدند اما بعدا بررسی کرده و دیدیم که تازه مدرک فوق لیسانس کسب کرده؛ این فرد برود مجلس که چه بکند؟
وی در آخر با بیان اینکه رأی آگاهانه بسیار مهم است گفت: نگذارید کسانی به مجلس راه یابند که رانت خواری کنند و جیب خودشان را پر بکنند چراکه آن فردی که جهیزیه دخترش را از ترکیه می خرد و با هواپیما می آورد و کسانی که کیسه ای سکه می گرفتند چه کاری می توانند در مجلس برای مردم انجام بدهند؟
انتهای پیام/
دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب: 426730
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *