۰

نباید اجازه نفوذ اقتصادی در دوران پسابرجام داده شود/ فعالیت شرکت های چند ملیتی راه نفوذ را ایجاد می کند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی معتقد است که یکی از راه های نفوذ، ایجاد برقراری رابطه و سرمایه گذاری شرکت های چند ملیتی بزرگ در اقتصاد کشورمان است لذا در دوران پسا برجام نباید اجازه نفوذ به کشورهای غربی داده شود.
نباید اجازه نفوذ اقتصادی در دوران پسابرجام داده شود/ فعالیت شرکت های چند ملیتی راه نفوذ را ایجاد می کند
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، محمدصالح جوکار، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی تهران نیوز، با اشاره به اینکه نفوذ اقتصادی یکی از مهمترین سیاست های است که کشورهای غربی آن را دنبال می کنند، گفت: یکی از راه های نفوذ، ایجاد برقراری رابطه و سرمایه گذاری شرکت های چند ملیتی بزرگ در اقتصاد کشورمان است.
وی با بیان اینکه آمریکایی ها راهبرد بلند مدت برای اجرای سیاست های خودشان نسبت به کشورمان دارند، اظهار کرد: آنها از رویکر سخت به رویکرد نرم تغییر موضع داده اند و اهداف خود را در این عرصه دنبال می کند. جوکار با اشاره به اینکه در دوران پسا برجام نباید اجازه نفوذ به کشورهای غربی داده شود، تصریح کرد: برای همگام واضح و مشهود است که عزت مندی و استقلال طلبی ملت موجب شد در مذاکرات هسته ای توفیقاتی به عمل آید. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر اینکه هیچ فردی نباید به خود اجازه دهد تا راهی برای نفوذ الگوی جدید تهدید آمریکایی ها به کشور باز شود، ادامه داد: می توان گفت که سابقه عدم پایبندی آمریکایی ها در همه مذاکرات ها بر هیچ کسی پوشیده نیست. وی با اشاره به اینکه باید به جنبه ای مختلف نفوذ در دوران پسا برجام توجه کرد و ساده اندیش نبود، خاطرنشان کرد: کشور های غربی خصوصا آمریکایی ها بدنبال از بین بردن ریشه های اعتقادی مردم هستند، بنابراین باید هوشیار بود.   انتهای پیام/
يکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب: 426532
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *