۰

بخش قابل توجهی از مسئولان آذربایجان‌شرقی پزشک هستند

وزیر بهداشت، درمانی و آموزش پزشکی با بیان اینکه برنامه‌های خوبی برای توسعه زیرساخت‌ها در دانشگاه علوم پزشکی تبریز در جریان است، گفت: خوشبختانه در آذربایجان‌شرقی بخش قابل توجهی از مسئولان پزشک هستند و همین امر یک تعصب ویژه برای مسائل درمانی دارد.
بخش قابل توجهی از مسئولان آذربایجان‌شرقی پزشک هستند
به گزارش سرویس بهداشت و سلامت تفتان ما، سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از بیمارستان کودکان سرطانی در تبریز آذربایجان و تبریز را افتخار همه ایرانیان دانست و اظهار داشت: شهدای بزرگی از 29 بهمن تا انقلاب و دفاع مقدس از این خطه تقدیم انقلاب اسلامی شده است.
وزیر بهداشت درمانی و آموزش پزشکی یادآور شد: احداث بیمارستان برای کودکان سرطانی اقدامی ارزشمند است که با همراهی شهرداری تبریز و شورای اسلامی شهر تبریز در مدت احداث این بیمارستان صورت گرفته و در سایر مسائل درمانی و بهداشتی نیز شهرداری و شورای اسلامی تبریز همراهی دارند.
قاضی‌زاده‌هاشمی اظهار داشت: خوشبختانه شهرداری تنها یک کارگاه خدماتی و سازندگی نبوده و در زمینه مسائل اجتماعی و خدمات درمانی نیز همراهی خوبی دارد و علاوه بر شهرداری استانداری و معاونان وی نیز در این عمل صالح مشارکت کرده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: بیمارستان کودکان سرطانی تبریز در خدمت کودکانی است که مبتلا شده‌اند و در این میان خدمت به این کودکان و سایر بیماران توفیقی ارزشمند برای پزشکان، پرستاران و سفید جامگان مراکز درمانی است.
وزیر بهداشت درمانی و آموزش پزشکی یادآور شد: دانشگاه علوم پزشکی تبریز در رسیدن به موفقیت مطلوبی بوده و بنده معتقد هستم سهم دانشگاه علوم پزشکی تبریز در کشور می‌تواند بیشتر از این باشد و البته در یکی دو سال اخیر توسعه زیادی صورت گرفته است.
وی تاکید کرد: برنامه‌های خوبی برای توسعه زیرساخت‌ها در دانشگاه علوم پزشکی تبریز در جریان است و با حمایت‌های معنوی و مادی مسئولان استانی شاهد رشد و بالندگی بیشتری خواهیم بود.
قاضی‌زاده‌هاشمی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در آذربایجان‌شرقی بخش قابل توجهی از مسئولان پزشک هستند و همین امر یک تعصب ویژه برای مسائل درمانی دارد.
همچنین در این مراسم نشان ویژه شهرداری تبریز به وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی تقدیم شد.
انتهای پیام/ فارس
شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب: 426479
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *