۰

کوچه اول؛‌ هجوم مردم به عابربانک‌ها برای پرداخت بدهی به دستور حاج‌ آقا/ کوچه آخر؛ پاسخ صریح امام(ره) به اظهارات جدید هاشمی+تصاویر

انعکاس مهم‌ترین اخبار، رویدادها و اظهارنظرها پیرامون موضوعات مختلف؛ با ما همراه باشید با «کوچه پس‌کوچه‌های مجازی».
کوچه اول؛‌ هجوم مردم به عابربانک‌ها برای پرداخت بدهی به دستور حاج‌ آقا/ کوچه آخر؛ پاسخ صریح امام(ره) به اظهارات جدید هاشمی+تصاویر
به گزارش سرویس وبلاگستان تفتان ما، انعکاس مهم‌ترین اخبار حاشیه‌ساز فضای مجازی که مورد توجه کاربران اینترنتی در ایران قرار می‌گیرد را طی بازه‌های زمانی مختلف با عنوان بسته خبری «کوچه پس کوچه‌های مجازی» منتشر می‌کند.
 
آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت گفته است که: « همه باید به امام(ره) و بیت ایشان خود را بدهکار حساب کنیم بدهکارها هدیه‌ خوبی در مقدمه انتخابات به بیت امام ندادند». به عقیده برخی مواضع هاشمی رفسنجانی در مقابل عدم تأیید صلاحیت سیدحسن خمینی بی‌احترامی به بیت امام خمینی(ره) بوده است چرا که مردم ایران برای فرزندان و خانواده امام راحل و یادگارانش احترام قائل هستند.
کاربران شبکه‌های اجتماعی مواضع هاشمی رفسنجانی در این خصوص را به زبان طنز بیان کردند که بخشی از آن در ادامه می‌آید: 
فوری- هم اکنون از سراسر کشور خبر رسیده که مردم به شعب عابر بانک پرداخت بدهی خود به بیت امام هجوم آورده‌اند ...

 
*آقای هاشمی آیا امام و حاج احمد هم مردم و نظام را بدهکار فرزندانشان می‌دانستند با این استدلالتان نکند به فرزندان شما هم بدهکاریم؟

 
*مهدی‌ هاشمی: همون طور که بابام گفت، همتون به بیت امام بدهی دارید!

 
*پیشنهاد جدید برای خدمات بهتر عابربانک‌ها در راستای توصیه حاج آقا!

 
*پیامک جدید بانکی بعد از پیام حاج‌ آقا!‌

 
 
به گزارش فارس، در میان مطالب و تصاویر طنزی که در این میان از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی ساخته و منتشر می‌شد؛ نکاتی به صورت گلچین از سخنان امام خمینی(ره) نیز بازنشر شد که اشاره به سیره رهبر کبیر انقلاب دارد:
بخشی از وصیتنامه در امور شخصیه امام خمینی(ره) را می‌خوانید که مخاطب ایشان  سید احمد آقا و بستگان بودند: تا حال تحریر از کسی طلبی ندارم و به کسی بدهکار نیستم.

 
* بخشی از فرمایشات امام خمینی (ره) در میان جمعی از مراجع، روحانیون و گروه‌های مختلف با عنوان تشریح انگیزه‏‌ها و اهداف قیام 15 خرداد که در تاریخ 15 خرداد سال 58 در قم بیان شد را می‌خوانید:
«از 15 خرداد تا حالا که آمدیم، خون دادیم یعنی شما خون دادید، من که نشسته‏‌ام اینجا. من هم هیچ حقی ندارم. شما خون دادید. شماها به میدان رفتید؛ شماها مبارزه کردید؛ ماها هیچ حقی نداریم. ما باید برای شما خدمت کنیم. خودمان نباید استفاده کنیم. نه استفاده عنوانی.
خاک بر سر من که بخواهم استفاده عنوانی از شما بکنم! خاک بر سر من که بخواهم خون شما ریخته بشود و من استفاده‏‌اش را ببرم![گریه و ابراز احساسات شدید جمعیت و شعار درود بر خمینی]».

 
*من تا ابد مدیون حضرت امام هستم ولی هیچ بدهکاری به بیت ایشون ندارم.

 
همه مدیون توایم روح الله ...

انتهای پیام/ فارس
پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۵
کد مطلب: 426280
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *