۰

مردی که به دستور زن جوان کشته شد

زن جوانی که برای قتل یکی از بستگانش آدمکش اجیر کرده بود، دستگیر شد.
مردی که به دستور زن جوان کشته شد
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما، به نقل از جام جم، اوایل هفته گذشته زنی با حضور در کلانتری 12 برازجان شکایتی مبنی بر گم شدن شوهر 40 ساله‌اش مطرح کرد. دو روز بعد از این شکایت، مردی با پلیس تماس گرفت و از کشف جسد مردی داخل رودخانه سعدآباد خبر داد.
 
کارآگاهان با حضور در محل مورد اشاره و خارج کردن جسد از رودخانه متوجه شدند او همان مرد گمشده است. با مشخص شدن هویت مرد 40 ساله، جسد وی به پزشکی قانونی منتقل شد. این در حالی بود که کارشناسان پزشکی‌قانونی نظر دادند که او ابتدا بر اثر مسمومیت بی‌هوش شده و بعد بر اثر ضربه‌های متعدد چاقو به قتل رسیده است بنابراین تحقیقات برای دستگیری عامل یا عاملان این جنایت آغاز شد تا این که ماموران ردپای مردی را در این ارتباط به دست آوردند و او تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و دو روز پیش دستگیر شد.
 
متهم با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شد و اظهارات ضد و نقیضی بیان کرد، اما در ادامه تحقیقات، به قتل مرد 40 ساله اعتراف کرد. متهم به قتل گفت: زنی که از بستگان مقتول بود با او اختلاف‌های خانوادگی داشت، بنابراین به ملاقاتم آمد و در جریان گفت‌وگو با هم ماجرای نقشه قتل او را برایم بازگو کردکه قول همکاری دادم؛ بنابراین او را به محلی خلوت کشاندم و پس از بیهوش کردنش با ضربات چاقو کشتم.
 
سردار حیدر عباس‌زاده، فرمانده انتظامی استان بوشهر در این‌باره گفت: با اعتراف متهم به قتل، زنی که همدستش بود هم تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و دستگیر شد. او با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شد و به طراحی نقشه قتل با همدستی متهم به قتل و اجرای آن اعتراف کرد.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب: 426183
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *