۰

هاشمی با زیر سوال بردن شورای نگهبان خودش را زیر سوال برده است

کسی که شورای نگهبان را زیرسوال ببرد در نگاه حضرت امام مفسد فی الارض است باید همه به قانون تمکین کنند و به تصمیمات شورای نگهبان تن دهند.
هاشمی با زیر سوال بردن شورای نگهبان خودش را زیر سوال برده است
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، به نقل از رهیاب نیوز:سیدراضی نوری نماینده مردم شوش در خصوص اظهارات اخیر هاشمی و حمله به شورای نگهبان اظهار داشت:
داستان ورود سید حسن خمینی به انتخابات خبرگان رهبری با مدیریت آقای هاشمی صورت گرفت و پشت پرده این ماجراها خود اوست.
  وی ادامه داد: به جای اینکه به شورای نگهبان هجمه وارد کنند باید سید حسن خمینی در امتحان داوطلبین مجلس خبرگان شرکت می‌کرد تا دیگر این حرف و حدیث‌ها وجود نداشته باشد.     نوری تصریح کرد: از دیدگاه حضرت امام هیچ فرقی بین خانواده و بیت او با تک تک ایرانی‌ها وجود ندارد همه در برابر قانون یکی هستند و امام هیچ برتری برای نزدیکان خود قائل نبود.     وی اضافه کرد: حضرت امام هیچ‌کدام از پیشنهادانی را که برای سیداحمدخمینی مطرح بود قبول نکرد ایشان برای نخست وزیری سید احمد  موافقت نکرد و اصرار داشت بیت ایشان از این مسائل   دور باشند.     نماینده مردم شوش تاکید کرد: اگر سید حسن خمینی به قانون تن می‌داد امروز عده‌ای این قصه را علم نمی‌کردند تا به اهداف و برنامه‌های خود برسند سید حسن خمینی باید مواظب باشد از   برخی افراد و جریان‌ها بازی نخورد.     وی ادامه داد: کسی که شورای نگهبان را زیرسوال ببرد در نگاه حضرت امام مفسد فی الارض است باید همه به قانون تمکین کنند و به تصمیمات شورای نگهبان تن دهند.     سیدراضی نوری اظهار کرد: اقای هاشمی با زیر سؤال بردن شورای نگهبان خودش را زیر سؤال برده است هنوز مردم ما نامه سرگشاده و بی سلام وی به مقام معظم رهبری در فتنه 88 را   فراموش نکرده‌اند.     وی افزود: اظهارات اخیر هاشمی پتانسیل این را دارد تا استارت فتنه‌ای جدید را رقم بزند وی نباید به مسائلی دامن بزند که در صدمات جبران‌ناپذیری را در آینده به کشور وارد کند. انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۳۱
کد مطلب: 426141
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *