۰

انتخابات کوهدشت قربانی جدید می گیرد؟

پس از خداحافظی مسئول دفترهیئت نظارت بر انتخابات کوهدشت ;اینبار شنیده ها حکایت از طناب کشی سیاسی بین فرماندار کوهدشت ،استاندار لرستان و یکی از مقامات عالی رتبه کشور حکایت میکند.
انتخابات کوهدشت قربانی جدید می گیرد؟
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، به نقل سفیرافلاک به دنبال انتصاب محمد کرم محمدی در مهر ماه 93 به سمت فرمانداری کوهدشت ;قایدتا میبایست پس از یک سال حکم فرمانداری وی تمدید شود.اما با گذشت 4 ماه از پایان حضور یک ساله وی در این سمت بر اساس شنیده ها تا این لحظه حکم یکساله وی تمدید نشده است.
با ادامه این سردرگمی سیاسی، کوهدشت آماج شدیدترین بحث و جدلهای سیاسی در ارتباط با ماندن یا نماندن فرماندار کوهدشت قرار گرفته است.
شنیده ها حکایت از آن دارد که انتخابات کوهدشت پس از قربانیانی که در هیئت نظارت داشت در هیئت اجرایی نیز قربانی خواهد داد.
بر اساس گزارشهای  میدانی دریافتی  نزدیکان برخی مسئولین در شهرستان کوهدشت با انتشار شایعاتی سعی در فشارآوردن به استاندار برای تمکین ابقاء حکم فرمانداری محمدی هستند و تا جایی که مدعی شده اند آقای الف. که از مقامات وزارت کشور میباشد  سعی میکند استاندار را در شرایطی قرار دهد که حکم فرماندار کوهدشت را تمدید کند.
شنیده ها حاکی از آن است که این فشارهای وارد تا جایی بوده که در صورت عدم تمکین استاندار وی از سمت استانداری برکنار خواهد شد.
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۱۹
کد مطلب: 426060
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *