۰

نبود مشاوران کاردان و دردسرهایی عجیب آقای رییس جمهور !

پسا برجام که به جای تغییر در زندگی مردم راه را برای سفرهای آنچنانی به کشورهای اروپایی بازکرد این روزها مسولان ارشد را وارد حاشیه کرده است .
نبود مشاوران کاردان و دردسرهایی عجیب آقای رییس جمهور !
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، به نقل از قشم ، حسن روحانی، رئیس جمهورایران این روز ها با گاف های عجیب خود همه را حیرت زده کرده است، از امضای زیر سم اسب گرفته تا سلفی با روای فیلم ضد ایرانی و حمله بی سابقه به شورای نگهبان همه و همه نشان از بی تمرکزی آقای رییس جمهور است .
 
دولتی که یکی از بزرگترین انتقادش از دولت سابق عدم رعایت حاشیه سازی بود خود با بی دقتی محض در پازل شیطنت ایتالیایی ها گرفتار شد تا بسیاری از فعالان فضای مجازی از این اقدام انتقاد کنند .
 
سفر رییس جمهور ایران به ایتالیا درحالی انجام شد که ایتالیایی ها برای سفر 5 روزه حسن روحانی به طوری برنامه ریزی کرده بودند که مشاوران روحانی نتوانستند وی را از حواشی نجات دهند .
 
برگزاری نشست خبری رئیس دولت یازدهم با نخست وزیر کشورمیزبان زیر سایه مجسمه ی فاتح ایران (زیر سُم اسبِ مارکوس آئورلیوس آنتونیوس) بدود تردید برای کوچک کردن ایران صورت گرفته است و مشاوران رسانه ای و فرهنگی آقای رییس جمهور که تاریخ شناسان خوبی نیستند نتوانستد از این اقدام جلوگیری کنند .
 
سوال اینجاست چرا رییس جمهور ایران که در این چند ماهه نشان داده است فرد سیاسی خوبی نیست و این را در گفتار و رفتار خود ثابت کرده است از مشاورانی استفاده می کند که در این زمینه ها سواد لازم را ندارند؟؟؟
 
کابینه دولت تدبیر اصول جذب کاندیدها را رعایت نکرده است
 
حسن روحانی ، رییس جمهورایران در جمع استانداران ، فرمانداران و مسولان انتخاباتی به صراحت اعلام می کند شورای نگهبان باید دغدغه ها را برطرف کند ، آقای رییس جمهور تضعیف شورای نگهبان همصدایی با دشمن است .
 
ثبت نام کاندیدهای توسط هیئت اجرایی دولت دراستانداری بدون رعایت مولفه های ذکر شده صورت گرفت است ، افرادی در این میان برای انتخابات نام نویسی کرده اند که شرایط لازم را برای نماینده شدن نداشته اند .
 
آقای رییس جمهور از وزیر کشور و هیت اجرایی سوال کنید چرا کسانی که شرایط کاندید شدن را نداشته اند ثبت نام شده اند ، آیا دولت می خواهد آمار را بالا ببرد و از آن استفاده کند که شورای نگهبان چند هزار نفر را رد صلاحیت کرد است ، آقای رییس جمهور مشاوران شما را به سمتی می برند که درمقابل شورای نگهبان و مردم قرار دهند پس با  دقت در گفتار و رفتار راه را بر این مسیر ببندید .
 
انتهای پیام/
دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب: 425941
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *