۰

مذاکره با شیطان بزرگ امکان پذیر نیست/ آمریکا رفتار خود را نسبت به ملت ایران تغییر دهد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مذاکره با شیطان بزرگ امکان پذیر نیست و این موضوع موجب شد تا روحانی کلید حل مذاکره را به آمریکایی ها نسبت دهد.
مذاکره با شیطان بزرگ امکان پذیر نیست/ آمریکا رفتار خود را نسبت به ملت ایران تغییر دهد
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، محمد اسماعیلی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا,  اظهار داشت: سخنان رئیس جمهور در خصوص کلید مذاکرات در دست آمریکا است نباید این موضوع را تداعی کند که ایران نیازمند مذاکره است و قطعا نظر رئیس جمهور نیز این موضوع نبوده است.
وی با بیان اینکه در صورتی مذاکره در بخش های دیگر جز مسئله هسته ای باشد،باید آمریکا دارای شرایط لازم برای مذاکره باشد که متاسفانه خوی استکباری آمریکا اجازه مذاکره را در بخش های دیگر نمی دهد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مذاکره با آمریکا در دیگر بخش ها امکان پذیر نیست، خاطرنشان کرد: خوی شیطانی،توطئه چینی و براندازی نظام اسلامی مذاکره با آمریکا را غیر قابل دست یافته است.
اسماعیلی ادامه داد: مذاکرات ایران با کشورهای 1+5 فقط در چارچوب مسائل هسته ‌ای انجام شده است و رئیس جمهور به تنهایی نمی تواند باب مذاکرات دیگر را با آمریکا باز کند.
وی با اشاره به خط قرمزهای موجود برای مذاکره با آمریکا خاطرنشان کرد: مذاکره ‌کنندگان هسته‌ ای نیز تنها در چارچوب های تعیین شده حق مذاکره داشتند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنایات آمریکا علیه ملت ایران در سال های متمادی ادامه داد: مذاکره زمانی می تواند محقق شود که اقدامات ضد ایرانی آمریکا به اتمام برسد.
اسماعیلی با بیان اینکه مشکلات بسیاری بر سر راه ارتباط ایران و آمریکا وجود دارد، افزود: صرف سخنان رئیس جمهور نمی توان به این ارتباط امیدوار بود بلکه باید طرف غربی باید رفتار خود را درست کند.
وی با اشاره به اینکه مذاکرات نیز در چارچوب خطوط قرمز نظام انجام شده و در صورت عدم همراهی طرف غربی قابل برگشت است، افزود: دولت آمریکا باید از رفتارهای نادرست خود علیه ملت ایران دست بردارد.
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب: 425864
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *