دزدی میلیاردی مامور تقلبی

11 بهمن 1394 ساعت 7:30

مأموران در بازرسی از منزل وی تعداد زیادی لباس، کلاه، اتیکت، درجات مختلف نظامی، دوربین چشمی، افشانه دفاع شخصی، یک عدد جلد کلت کمری و دیگر اسناد و مدارک هویتی کشف کردند.


به گزارش سرویس حوادث تفتان ما، به نقل از شرق، فرمانده انتظامی مینودشت، از دستگیری جاعل کلاهبرداری که با پوشش مأمور نیروی انتظامی بیش از یک‌ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

سرهنگ‌ «محمد اکبریان» گفت: چندی پیش، زنی با مراجعه به پلیس اعلام کرد فردی با معرفی خود به‌عنوان مأمور یکی از نهادهای امنیتی و به‌بهانه گرفتن وام در بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری، مبلغ ٤٣٠‌ میلیون ریال از وی کلاهبرداری کرده است.
 
وی گفت: با توجه به اهمیت موضوع، پرونده جهت انجام تحقیقات تخصصی در اختیار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت که با بررسی‌های به‌عمل‌آمده مشخص شد متهم در چندین نوبت، با معرفی خود به‌عنوان مأمور ادارات و نهاد‌های مختلف از شهروندان کلاهبرداری کرده است.
 
این مقام انتظامی همچنین گفت: پس از جمع‌بندی دلایل و مستندات موجود و هماهنگی با مراجع قضائی، متهم ٢٧ساله شناسایی و دستگیر شد. وی ادامه داد: متهم که حین دستگیری ملبس به لباس و پلیور نظامی بود، در همان لحظه نخست دستگیری، به کلاهبرداری اعتراف کرد.
 
اکبریان افزود: پس از هماهنگی با مراجع قضائی و با رعایت موازین شرعی، مأموران در بازرسی از منزل وی تعداد زیادی لباس، کلاه، اتیکت، درجات مختلف نظامی، دوربین چشمی، افشانه دفاع شخصی، یک عدد جلد کلت کمری و دیگر اسناد و مدارک هویتی کشف کردند.
 
فرمانده انتظامی مینودشت اضافه کرد: در تحقیقات تخصصی به‌عمل‌آمده، متهم تاکنون به کلاهبرداری بیش از یک‌میلیارد ریال از شهروندان به شگردهای گوناگون اعتراف کرد.
 
این مقام انتظامی به‌منظور پیشگیری از این‌گونه جرائم، به شهروندان توصیه کرد: چنانچه فردی با پوشش مأمور ادارات و نهادها به محل سکونت یا کسب‌وکار شما مراجعه کرد، اگر او را نمی‌شناسید حتما از وی کارت شناسایی دریافت کنید و مندرجات روی کارت را دقیقا به‌خاطر بسپارید.
انتهای پیام/


کد مطلب: 425830

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/425830/دزدی-میلیاردی-مامور-تقلبی

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir