۰

نشست های همه جانبه با طعم فشار بر شورای نگهبان

اصلاح طلبان نشست های متعددی را برای آغاز پروسه فشار بر شورای نگهبان در تبریز آغاز کرده اند.
نشست های همه جانبه با طعم فشار بر شورای نگهبان
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، به نقل از آناج، بعد از اعلام نتایج صلاحیت ها توسط هیئات نظارت شورای نگهبان، اصلاح طلبان سیاست خود را برای تغییر بازی عوض کردند.
آنها  قبلاً 4 پروسه فشار بر شورای نگهبان را آغاز نمودند تا بتوانند با اعمال فشارهای سیاسی طیف عظیمی از اصلاح طلبان را به هیئت نظارت تحمیل نمایند، در این 4 مرحله  که در مرحله اول آن، مطرح کردن نظارت استصوابی و سپس ثبت نام فله ای! کاندیداهای منتسب به جریان اصلاح طلبی و بعد از آن نیز آزمون سید حسن خمینی و در پایان، تایید همه جانبه توسط هیئت های اجرایی، افراد منتسب به این جناح سعی داشتند تا شورای نگهبان را در مقابل عمل انجام گرفته قرار دهند.
اما در این بین شورای نگهبان توانست فارغ از توجه به این گونه فشار های سیاسی وظیفه خود را نسبت به تایید ، رد و یا عدم احراز صلاحیت کاندیداها به نحو احسن انجام دهد.
با این همه بازی اصلاح طلبان به همین جا ختم نشد و مرحله دیگری از بازی این جناح سیاسی آغاز شد؛ در سراسر کشور اصلاح طلبان با آغاز "نهضت اعتراض" دوباره بر مسئله فشار به شورای نگهبان تاکید کردند.
استان آذربایجان شرقی نیز از این قاعده بازی سیاسی اصلاح طلبان مستثنی نماند و سیاسیون این جناح سیاسی در تبریز عملیات خود را آغاز کردند، شورای اصلاح طلبان با حضور دبیر این شورا در تبریز نشست های متعدد خود را برای نظر سنجی و اعمال فشار به شورای نگهبان شروع کرده و برنامه ریزی های لازم را جهت تعیین راه های مورد نیاز برای بازگشت دوباره به عرصه انجام می دهد.
اولین حرکتی که این جناح سیاسی همگام با هم جناحانشان در کشور انجام داد تشکیل جلسه شورای اصلاح طلبان "که علی رغم اختلافات داخلی شان" با غیبت برخی از احزاب متبوع اصلاح طلب و ارائه بیانیه مخالفت با رای شورای نگهبان بود.
 اصلاح طلبان آذربایجان شرقی نیز از قافله "نهضت اعتراض" و همچنان با برگزاری نشست های متعدد با اصلاح طلبان استان سعی دارند برنامه های ویژه ای برای تحت فشار گذاشتن این شورا داشته باشند.
گفتنی است تا کنون سه نشست توسط اصلاح طلبان استان به همین منظور برگزار شده و پروسه گفت‌وگوهای رسانه ای علیه رای شورای نگهبان توسط اصلاح طلبان تبریز آغاز شده است.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۶
کد مطلب: 425602
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *