۰

پوتین به صورت مخفی یک ثروتمند و البته فاسد مالی است!

وزارت خزانه داری آمریکا، رئیس جمهور روسیه را متهم به داشتن ثروتی مخفیانه از راه فساد مالی متهم کرده است.
پوتین به صورت مخفی یک ثروتمند و البته فاسد مالی است!
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، به نقل از «تیتریک»؛ وزارت خزانه‌داری آمریکا گفته است که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه را از نظر مالی فاسد می داند.
آدام زوبین، که بر تحریم های وزارت خزانه‌داری نظارت دارد، گفت که رئیس جمهور روسیه فاسد است و دولت آمریکا "سال های سال است" که به این موضوع واقف است.
به گزارش پایگاه خبری « لندن » ، این اظهارات زوبین نخستین ادعای یک مقام رسمی آمریکایی است که پوتین را فرد فاسد مالی می‌نامد و وی مدعی شد که رئیس جمهوری روسیه خود ثروتمند می‌شود و به اطرافیانش هم در اندوختن ثروت کمک می‌کند اما کسانی که فکر نمی کند با او باشند را محروم می کند.
دولت آمریکا در سال ۲۰۱۴ تحریم هایی را علیه اعضای محفل داخلی کرملین اعمال کرد و اعلام کرد که ولادیمیر پوتین سرمایه گذاری های مخفی در بخش انرژی دارد. با این حال دولت آمریکا در آن زمان او را مستقیما متهم به فساد نکرد.
آدامه زوبین گفت:‌ "او ظاهرا سالانه چیزی حدود ۱۱۰ هزار دلار از دولت حقوق می گیرد. اما این به دقت ثروت او را منعکس نمی کند، و او سابقه طولانی در آموزش و ممارست در زمینه چگونگی پنهان کردن ثروت واقعی خود دارد."
کرملین این ادعاها را رد کرده است. در سال ۲۰۰۸، آقای پوتین شخصا به این ادعا که او ثروتمندترین مرد اروپاست چنین پاسخ داد: "این ادعایی مزخرف است. این حرف ها را از دماغ کسی درآورده اند و روی کاغذ پاره هایشان مالیده اند."
پسکوف امروز (سه شنبه) در جمع خبرنگاران در مورد اظهارات معاون وزیر دارایی آمریکا علیه پوتین گفت: این ادعای نیازی به پاسخ دادن ندارد زیرا کاملا واهی و بی‌اساس است و گفته است که مقام‌های آمریکایی معمولا در مورد مقام‌های کشورهای مخالف سیاست‌های بین المللی واشنگتن از شیوه‌هایی همچون اتهام زنی استفاده می‌کنند تا از این طریق وجهه فرد هدف را تخریب کنند.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۰۴
کد مطلب: 425465
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *