۰

از حمله به شورای نگهبان تا توهین به آیت الله علم الهدی/ آیا توهین به بزرگان باعث استحکام منصب می شود؟

بعد از اینکه رئیس محترم جمهور مطالبی را در خصوص نظر شورای محترم نگهبان بیان کرد، یکی از مسئولین منطقه پا را فراتر گذاشته و به آیت الله علم الهدی توهین کرد.
از حمله به شورای نگهبان تا توهین به آیت الله علم الهدی/ آیا توهین به بزرگان باعث استحکام منصب می شود؟
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، به نقل از ورامین ما: بعد از اینکه نتایج تایید، رد و یا عدم احراز صلاحیت های ثبت نام کنندگان کاندیداتوری نمایندگی دور دهم مجلس شورای اسلامی از سوی شورای محترم نگهبان اعلام شد، افراد مختلفی صحبت ها و جناح گیری های مختلفی در این خصوص داشتند.
پس از آنکه رهبر معظم انقلاب اسلامی نظر شورای محترم نگهبان را تایید و آن را قابل تحصین دانستند، رئیس محترم جمهور دولت یازدهم نقد بسیار تندی داشته و نظر شورای نگهبان را زیر سوال برد.
اما کار به اینجا ختم نشد و این حملات به سطح استان ها، شهرستان ها و حتی گروه های مجازی کشیده شد، فضایی که یک مطلب با سرعت منتشر شده و گروه ها و افراد با گرایشات مختلف آنها را می خوانند و از آنها به شکل های مختلفی بهره برداری می کنند.
اما بعد از آنکه از بین ۶۴ ثبت نام کننده برای کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی در شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا ۱۷ نفر توانستند نظر مثبت شورای نگهبان را دریافت کرده و به مراحل بعدی راه پیدا کنند، افرادی نیز حملات خود را به نظر شورای نگهبان شروع کردند.
این نظرات که به نظر می رسد هدفمند نیز باشد تنها به نظر شورای نگهبان حمله نکرده و پا را فراتر از این گذاشتند و به آیت الله علم الهدی، آیت الله سید احمد خاتمی و بزرگانی مانند حسین شریعتمداری نیز حمله کردند.
اینکه چرا این افراد که حتی از مسئولین منطقه ورامین نیز می باشد زمانی که کاندید مورد نظر آنها به دلایل قانونی که مطمئناً مستندات آن نیز نزد اعضای محترم هیئت نظارت موجود است رد صلاحیت شده است اینگونه به بزرگانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حمله می کنند خود جای سوال بسیاری را در اذهان عمومی به وجود می آورد.
سوالهایی از این قبیل که چرا تا قبل از رد صلاحیت کاندید محبوبتان لااقل در بیان پیرو ولی فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی بودید ولی امروز که این افراد با دلایل بسیار محکم رد صلاحیت شده است در مقابل نظر یکی از اصولی ترین ارکان نظارتی نظام مقدس جمهوری اسلامی می ایستند.
مطلبی که باید در نظر گرفته شود این است می باشد که اگر کاندید مورد نظر این افراد در نظر جدید محترم شورای نگهبان تایید شود باز هم این افراد قانون شکنی می کنند و اگر کاندید مورد نظر این بزرگواران رای نیاورد همانند سال ۸۸ برخورد می کنند یا اینکه نظر قانون را قبول می کنند.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۰۳
کد مطلب: 425464
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *