۰

دزد ماشين پليس، در زندان دست به جنایت زد

سارق خودروی پلیس که هنگام طي كردن دوران محكوميتش‌ مرتكب قتل هم‌سلولی‌اش‌شده بود، روز گذشته محاكمه شد.
دزد ماشين پليس، در زندان دست به جنایت زد
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما، سارق خودروی پلیس که هنگام طي كردن دوران محكوميتش‌ مرتكب قتل هم‌سلولی‌اش‌شده بود، روز گذشته محاكمه شد.
 
جلسه رسيدگي در شعبه دهم دادگاه كيفري شماره يك استان تهران برگزار شد. ابتداي جلسه نماينده داستان تهران در جايگاه قرار گرفت و گفت سينا، متهم پرونده آذرماه سال 92 هم‌سلولي‌اش كامران را در زندان به قتل رسانده است.
 
وي توضيح داد: سينا آخرين بار به اتهام سرقت خودروي پليس بازداشت شده بود و دوران محكوميتش را سپري مي‌كرد كه مرتكب قتل شد. او در بازجويي‌ها به جرمش اقرار كرده است و برايش درخواست صدور مجازات قانوني دارم.
 
پس از آن پدر مقتول در جايگاه قرار گرفت و گفت كه خواسته‌اش قصاص متهم است. او گفت پسرم به اتهام سرقت به شش ماه حبس محكوم شده ‌و قرار بود به زودي آزاد شود كه خبر دادند فوت شده است به خاطر همين حاضر به گذشت از متهم نيستم.
 
سپس متهم در جايگاه قرار گرفت و در شرح ماجرا گفت: روز حادثه داشتم داخل باجه تلفن زندان حرف مي‌زدم كه كامران پشت باجه قرار گرفت. او مدام به شيشه باجه ضربه مي‌زد تا من مكالمه‌ام را كوتاه كنم.
 
اعصابم سر اين كارش خراب شد. گوشي را گذاشتم و از باجه بيرون آمدم. درفش دست‌سازي را كه هميشه همراهم بود، از جیبم بيرون كشيدم و ضربه‌اي به سينه‌اش زدم كه مجروح شد. بعد او را به بيمارستان منتقل كردند و طولي نكشيد كه خبر رسيد فوت شده است.
 
سينا گفت كامران هم‌سلولي من بود و با هم رفيق بوديم. من قصد كشتن او را نداشتم و از اولياي دم مي‌خواهم كه از من گذشت كنند.

قاضي قربان‌زاده بعد از شنيدن دفاعيات متهم و وكيل مدافع او با اعضاي دادگاه وارد شور شد.
انتهای پیام/ جام نیوز
سه شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب: 425378
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *