۰

هیئت بازرسی به‌دقت فعالیت‌های انتخاباتی را رصد می‌کند

رئیس هیئت بازرسی انتخابات سیستان و بلوچستان گفت: وظیفه هیئت بازرسی از لحظه شروع ثبت‌نام کاندیداها آغاز و تا پایان انتخابات ادامه داشته و این هیئت به‌دقت فعالیت‌های انتخاباتی را رصد می‌کند.
هیئت بازرسی به‌دقت فعالیت‌های انتخاباتی را رصد می‌کند
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، غلامرضا مالکی صبح امروزدر نخستین جلسه هیئت بازرسی انتخابات سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: همه باید با دقت تمام مسائل انتخابات را زیر نظر داشته باشیم و با هرکسی که در چارچوب قانون عمل نکند باید برخورد شود.
رئیس هیئت بازرسی انتخابات سیستان و بلوچستان، ضمن تاکید بر نظارت بر اجرای روند انتخابات و تبلیغات زودهنگام برخی از نمایندگان، افزود: درحال حاضر اقدامات لازم برای تشکیل ارکان شبکه بازرسی انتخابات استان صورت گرفته است.
وی با اشاره به اینکه سیاست نظام مقدس جمهوری اسلامی، مقام معظم رهبری و همچنین دولت تدبیر و امید، حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است، تصریح کرد: رعایت اصل بی‌طرفی توسط هیئت‌های بازرسی، مهم‌ترین اصل و دستور پیش روی هیئت بازرسی انتخابات استان است و تمام کسانی که برای برگزاری انتخابات تلاش می‌کنند باید این اصل را رعایت کنند.
وی گفت: وظیفه هیئت بازرسی از لحظه شروع ثبت‌نام کاندیداها آغاز و تا پایان انتخابات ادامه دارد و این هیئت به‌دقت فعالیت‌های انتخاباتی را رصد می‌کند.
مالکی تاکید کرد: تمام تلاش دست‌اندرکاران انتخابات برای صیانت از آرای مردم است تا شاهد انتخاباتی سالم، مطمئن و با حضور حداکثری مردم باشیم.
وی خطاب به اعضاء گفت: از آنجاییکه اطلاعات مربوط به چک لیست‎های انتخاباتی از زمان باز شدن حوزه‌های انتخاباتی تا پایان آن باید توسط سیستم‌های الکترونیکی تکمیل و ارسال شود.
رئیس هیئت بازرسی انتخابات سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه آموزش بازرسین و سربازرسین در استان باید هرچه سریعتر و به بهترین شکل ممکن پیگیری شود، بر جذب نیروهای کارآمد و انتخاب بازرسین قانونمند و آموزش صحیح بازرسان نیز تاکید کرد.
وی افزود: جلسات توجیهی هیئت‎های بازرسی در حوزه‎های اصلی و فرعی به منظور آشنایی هر چه بهتر بازرسان و تکالیف قانونی شان با حضور اعضا تشکیل شود.
انتهای پیام/ فارس
دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب: 425339
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *