۰

انتخاب رئیس ستاد انتخاباتی لاریجانی/ هشدار عارف به روحانی/ آخرین جرئیات از درگیری های انتخاباتی شوش/ فردا؛ اعلام نتایج اولیه بررسی صلاحیت ها/ رادیو زمانه برای انتخابات دست به کار شد/ انصراف 2 کاندیدای مجلس خبرگان

شنیده شده حسن خلیلیان به عنوان رئیس ستاد انتخابات علی لاریجانی در حوزه انتخابیه قم منصوب شد. وی از اواخر دولت موسوی تا پایان دوره اول دولت هاشمی(از 65 تا 72) فرماندار قم بود و از دی ماه 92 تاکنون مشاور اقتصادی و سیاسی استاندار قم است.
انتخاب رئیس ستاد انتخاباتی لاریجانی/ هشدار عارف به روحانی/ آخرین جرئیات از درگیری های انتخاباتی شوش/ فردا؛ اعلام نتایج اولیه بررسی صلاحیت ها/ رادیو زمانه برای انتخابات دست به کار شد/ انصراف 2 کاندیدای مجلس خبرگان
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، در نظر دارد با توجه به نزدیک شدن ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، به صورت روزانه آخرین اخبار و اطلاعات و تحولات انتخاباتی کاندیداها و احزاب و گروه ها را به سمع و نظر کاربران خود برساند. این اخبار هم بر اساس منابع موثق و هم بر پایه شنیده هایی است که خبرنگاران این مجموعه آنها را دریافت می کنند.
چه کسانی لیست اصلاح‌طلبان را برای مجلس تهیه می‌کنند+ سوابق
درحالی که رهبر انقلاب درباره لیست‌های انتخاباتی تاکید کردند کسانی که دلشان دنبال حرف‌های آمریکا و بیگانگان است، قابل اعتماد نیستند، مواضع برخی اصلاح‌طلبان که لیست‌‌های استانی این جریان سیاسی را تهیه می‌کنند، درباره آمریکا قابل توجه است.
رئیس ستاد انتخاباتی لاریجانی کیست؟

شنیده شده حسن خلیلیان به عنوان رئیس ستاد انتخابات علی لاریجانی در حوزه انتخابیه قم منصوب شد.

وی از اواخر دولت موسوی تا پایان دوره اول دولت هاشمی(از 65 تا 72) فرماندار قم بود و از دی ماه 92 تاکنون مشاور اقتصادی و سیاسی استاندار قم است.
 
هشدار عارف به روحانی


صوفی رئیس ستادانتخابات اصلاح‌طلبان استان تهران و وزیرسابق تعاون دردولت اصلاحات درگفتگو با آرمان: عارف بارها به روحانی هشدار داده که اگر اصلاح‌طلبان موفق نشوند در انتخابات مجلس پیروز شوند، روحانی درسال96 در پاستور نخواهد بود. ردصلاحیتها خطری برای دولت است.
 
فردا؛ اعلام نتایج اولیه بررسی صلاحیت ها
 
نتایج اولیه بررسی صلاحیت داوطبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری فردا اعلام می‌شود.
 
رادیو زمانه برای انتخابات دست به کار شد

رادیو زمانه در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی با هدف نفوذ بیشتر در افکار عمومی و جمع‌آوری اطلاعات و همچنین ترغیب جوانان به همکاری با خود، دوره به اصطلاح آموزش حرفه‌ای خبرنگاری با تلفن همراه را راه‌اندازی کرده است.

در اطلاعیه این رادیو که برای بسیاری از افراد به صورت ایمیل ارسال شده، آمده است: « می‌توانید در دوره جدید "تهیه گزارش با تلفن همراه" در "آکادمى زمانه" شرکت کنید. شرکت در این دوره رایگان است. در این دوره شما با روش تولید رسانه اى، تهیه گزارش تصویرى و شنیدارى و نحوه به اشتراک گذارى محتویات تولیدى با تلفن همراه آشنا مى شوید. براى نام نویسى در دوره «تهیه گزارش با تلفن همراه»، کافیست یک ایمیل خالى به نشانى ......بفرستید.

بعد از فرستادن ایمیل، در طى چند دقیقه شما اولین درس را دریافت خواهید کرد.»

رادیو زمانه یک رادیوی فارسی زبان است که مرکز آن در آمستردام هلند است.

گروه نفوذی در مطبوعات و رسانه های کشور که اخیرا دستگیر شدند با این رادیو مرتبط بودند.
 
انصراف 2 کاندیدای مجلس خبرگان



شنیده شده آقایان عباس گنجعلی و یوسف تیموری یانسری ، 2 کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان در استان گلستان ؛ با مراجعه به فرمانداری گرگان از ادامه رقابت های مجلس خبرگان انصراف دادند.

پیشتر خانم عشرت صلاحی نیز از کاندیداتوری مجلس خبرگان در گلستان انصراف داده بود .
 
آخرین جزئیات درگیری خونین طرفداران کاندیدای انتخاباتی در شوش


دادستان عمومی و انقلاب شوش در ادامه افزود: در این درگیری که همه از اعضای یک طایفه بودند یک نفر کشته و دو نفر زخمی برجا گذاشت که مجروحان به بیمارستان منتقل شدند.
انتهای پیام/ راه دانا
دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۶
کد مطلب: 425248
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *