۰

بارسلونا بدون مسی و سوارس هم برد

با برتری بارسلونا و توقف اتلتیکومادرید دور رفت یک چهارم نهایی کوپا دل ری آغاز شد.
بارسلونا بدون مسی و سوارس هم برد
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، دور رفت مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا با برگزاری دو دیدار ادامه یافت که در یکی از دیدارهای مهم اتلتیکومادرید در خانه سلتاویگو به میدان رفت و به تساوی بدون گل رضایت داد تا همه چیز به ویسنته کالدرون ورزشگاه اختصاصی اتلتیکو در بازی برگشت کشیده شود.
دوتیم سلتاویگو و اتلتیکو مادرید در چارچوب رقابت های کوپا دل ری به دیدار هم رفتند و در نهایت بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. در این دیدار اتلتیکومادرید اغلب زمان مسابقه توپ و میدان را در اختیار داشت ولی آنها نمی توانستند موقعیت جدی روی دروازه حریف ایجاد کنند. در دقایق پایانی نیمه اول این سلتا بود که بهتر توپ را به گردش درمی آورد اما حملات آنها هم فاقد برندگی لازم بود.
در نیمه دوم شاگردان سیمئونه تلاش زیادی برای باز کردن دروازه سلتاویگو داشتند که تلاش انها بی ثمر بود تا این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد.
در دیگر دیدار بارسلونا در باسک به دیدار اتلتیک بیلبائو رفت که اخیرا موفق شده بود این تیم را در لیگا با نتیجه 6 بر صفر شکست دهد. در این دیدار بارسلونا توانست با نتیجه 2 بر یک به برتری برسد. در این دیدار بارسلونا بدون مسی و سوارس که به ترتیب به دلیل مصدومیت و محرومیت در این دیدار غایب بودند پای به زمین مسابقه گذاشتند و در نهایت با برتری 2 بر یک برابر بیلبائو در خانه حریف گام بلندی برای صعود به مرحله نیمه نهایی برداشت.
در این دیدار منیر الحدادی و نیمار برای کاتالان ها گلزنی کردند و در اواخر مسابقه آرتیز آدوریز یکی از گل های خورده را پاسخ داد تا اندک امیدی برای بیلبائو در بازی برگشت ایجاد شود.
 
انتهای پیام/ راه دانا
پنجشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب: 424922
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *