۰
رابط نهاد مقام معظم رهبری در امور اهل سنت شهرستان خاش:

شورای نگهبان با رد كردن برخی افراد خاص، حق‌الناس را رعایت کرده است/ نظارت شوراي نگهبان؛ نظارتي استصوابی است

رابط نهاد مقام معظم رهبری در امور اهل سنت شهرستان خاش گفت: شورای نگهبان با رد كردن برخی افراد خاص، حق‌الناس را رعایت کرده است و برخي از خواص برخی افراد به دنبال ایجاد جنجال هستند.
شورای نگهبان با رد كردن برخی افراد خاص، حق‌الناس را رعایت کرده است/ نظارت شوراي نگهبان؛ نظارتي استصوابی است
مولوي يعقوب حسين بر در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: اگر افرادي در مسئله بررسي صلاحيت ها توسط شوراي نگهبان رد صلاحيت شده اند بايد به اين موضوع توجه كنند كه كار شوراي نگبان همان حق الناسي است كه مد نظر مقام معظم رهبري است.
وي افزود: بر طبق تاكيدات امام راحل و رهبر انقلاب، هرگونه تصميمي كه در شوراي  نگهبان اتخاذ مي شود تصميمي كاملا صحيحي است و در نتيجه نقل و قولهاي كه امروزه در مقابل عملكرد بسيار درست شوراي نگهبان مشاهده مي كنيم، كاملا مردود و مغاير با فرمايشات رهبر انقلاب است.
مولوي حسين بر خاطرنشان كرد: حق الناس بايد در انتخابات رعايت شود و حق‌الناس فقط این نیست که بگوییم مجریان برگزاری انتخابات مواظب باشند آرا جابجا نشود تا نگرانی برای برگزاری انتخابات به وجود آید و در سلامت انتخابات تشکیک شود.
وي با بيان اينكه فتنه خط قرمز است، اظهار كرد: هر فردي كه در جريان فتنه سكوت كند و يا با آنها همراهي كند شوراي نگهبان آن ها را تاييد نكرده است و اين معيار بسيار خوبي براي حضور يك كانديداي اصلح در مجلس است چرا كه فتني 9 دي ضربه بسيار مهلك و سنگيني را به نظام وارد كرد.
انتهاي پيام/
 
چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب: 424881
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *