۰

برخی معیشت مردم را در مقابل شریعت قرار دادند/برجام کار عاقلانه ای بود ولی افتخاری برای ایران نیست

کارشناس مسائل سیاسی گفت: برجام کار عاقلانه ای بود ولی افتخاری برای ایران ندارد، با ید به هزینه های سنگین پرداخت شده و مقاومت ملت ایران توجه کرد.
برخی معیشت مردم را در مقابل شریعت قرار دادند/برجام کار عاقلانه ای بود ولی افتخاری برای ایران نیست
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، به نقل از صاحب نیوز، علی طیبی پیرامون بیان تحلیل خود در باره رفتارهای تناقض آمیز امریکا در روزهای پس از برجام، تحت این عنوان که «صبح تبریک، عصر تحریم» و بهانه جویی ها و تمدید تحریمها به بهانه قدرت موشکی ایران اظهار کرد: امام راحل فرمودند، رابطه ایران با امریکا، رابطه گرگ و میش است و ما هیچ گاه نمی توانیم رابطه پایاپای با گرگ برقرار کنیم.
وی با بیان اینکه مذاکرات هسته ای با ایران، درحقیقت در درجه اول راه حلی برای برون آمریکا از چالش های پیش رویش بود گفت: تحت این عنوان امریکا یکسری امتیازاتی را در ظاهر به ایران داد، ولی از شواهد امر چنین برمی آید امتیازاتی که ایران داده بیشتر از امتیازاتی است که گرفته است.
کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: انجام برجام با توجه به شرایطی که پیش روی ایران در صحنه بین المللی و داخلی بود، یک کار عاقلانه ای بود، ولی هرگز باعث افتخار و نازیدن نیست، افتخار نداشتن برجام برای ما، از سوی رهبر معظم انقلاب هم مورد تاکید قرار گرفته است.

وی در ادامه اشاره ای به حمایت های همه جانبه از تیم مذاکرات هسته ای و در عین حال تبیین خطوط قرمز عنوان کرد: رفتاری که رئیس جمهور پس از اجرای برجام داشتند و پیامی به ملت ایران و سپس به رهبری دادند، در نهایت منجر به پاسخ رهبری به نامه رئیس جمهور شد ، که حاوی پیام های خاصی است، از جمله اینکه در تبلیغات توجه شود که در برابر آنچه در این معامله به دست آمده، هزینه‌های سنگینی پرداخت شده است، نوشته‌ها و گفته‌هائی که سعی می‌کنند این حقیقت را نادیده گرفته و خود را ممنون طرف غربی وانمود کنند با افکار عمومی ملت، صادقانه رفتار نمی‌کنند، که می توان به پیام عدم افتخار آفرینی برجام برای ایران ، دست یافت.
*برخی دولتمردان معیشت مردم را در مقابل شریعت قرار داده اند
طیبی ادامه داد: همراهی امریکا با ایران در مسئله برجام و دیگر موارد از ان جهت است که امریکا قصد دارد، دست ایران را در منطقه خاورمیانه، به منظور مهار مقاومت، به دنبال خود ببرد، اینکه رهبر معظم انقلاب صریح و شفاف در ابتدای مذاکرات متوجه حربه دشمنان شدند و نسبت به مذاکره پیرامون مسائل منطقه و سوریه تذکر و هشدار جدی دادند.
وی افزود: یکی از شکل های نفوذ این است که ایران در کنار امریکا در منطقه شریک باشد، امروز باید به ذائقه عده ای از دولتمردان بنشیند که امریکا غیر قابل اطمینان و اعتماد است، مصداق صحت ادعای ما تبریک صبح اوباما و عصر همان روز اعمال تحریم های جدید علیه ایران به بهانه موشکی است.
کارشناس مسائل سیاسی در پایان ضمن دادن هشدار نسبت به برخی از رفتارها و موضاع دولتمردان در ماه های اخیر که شواهدی از تمایل به آمریکا و غرب مشهود است، گفت: متأسفانه و صد افسوس که برخی معیشت مردم را در مقابل شریعت قرار دادند و مصداق آن سخنان رئیس جمهور در جمع نیروی انتظامی است.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۱۵
کد مطلب: 424791
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *