۰

اقدام زشت دو خواهر دوقلو‌ با تیپ پسرانه

کلانتر ۱۲۶ پایتخت از دستگیری دو خواهر دو قلو که با پوشش پسرانه اقدام به سرقت و زورگیری از شهروندان می‌کردند، خبر داد.
اقدام زشت دو خواهر دوقلو‌ با تیپ پسرانه
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما، به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ امیری کلانتر ۱۲۶گفت : بامداد روز گذشته ماموران هنگام گشتزنی در خیابان ۲۱۸ شرقی به سرنشینان یک دستگاه خودروی پراید سفید رنگ که در حال سرقت لوازم از داخل خودرویی بودند مشکوک شده و در صدد بررسی موضوع برآمدند.
 
وی با بیان اینکه متهمان به محض مشاهده ماموران از محل متواری شدند، عنوان داشت: با فرار متهمان عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز و در همین حین خودروی متهمان از مرکز کنترل پلیس پایتخت استعلام که در نتیجه مشخص شد سارقان این خودرو را نیز مدتی پیش به سرقت برده‌اند.
 
کلان‌تر ۱۲۶ تصریح کرد: این تعقیب و گریز ادامه داشت تا اینکه خودروی متهمان در محدوده میدان هروی منطقه پاسداران با شلیک چند تیر متوقف و هر سه سرنشین آنکه ظاهرا سه پسر جوان بودند بازداشت شدند.
 
این مقام مسئول در پلیس پایتخت با اشاره به اینکه در خلال تعقیب و گریز پلیسی یکی از متهمان به نام «ساناز» از ناحیه پای راست مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد، افزود: دو متهم دیگر به نام‌های «الناز» و «آرمان» نیز به همراه خودروی مسروقه به کلانتری انتقال یافتند.
 
وی اظهار داشت: در بازجویی از متهمان مشخص شد دو تن از آنان خواهر دو قلو هستند که با پوشیدن لباس‌های پسرانه با همدستی متهم سوم، اقدام به سرقت می‌کنند.
 
سرهنگ امیری گفت: از خودروی متهمان سه قبضه سلاح سرد، مقادیری مواد مخدر و تعداد زیادی اموال مسروقه که از خودروهای شهروندان به سرقت رفته بود، کشف شد؛ همچنین هر سه متهم در بازجویی‌های انجام شده به جرایم خود اعتراف کردند.
 
گفتنی است، متهمان پس از اعتراف به جرایم خود راهی پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ شدند و پرونده جهت بررسی بیشتر و کشف سایر جرایم این متهمان و همچنینن استرداد اموال مسروقه به مالکانشان در جریان است.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۲
کد مطلب: 424733
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *