۰

خاکپور: هجمه رسانه‌ها در 2 روز گذشته گریه چشمی را درآورد

سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: هجمه برخی رسانه‌ها پس از شکست مقابل قطر آنقدر سنگین بود که کاپیتان تیم ملی پس از پایان بازی با چین در رختکن گریه کرد
خاکپور: هجمه رسانه‌ها در 2 روز گذشته گریه چشمی را درآورد
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، محمد خاکپور پس از پیروزی 3 بر 2 تیم ملی ایران مقابل چین اظهار داشت: قبل از اینکه بخواهم نظر خود را در مورد بازی بگویم پیروزی بزرگ مردم ایران که توسط حسن روحانی در عرصه سیاست به وجود آمد را تبریک می‌گویم. برد مقابل چین را هم به دولتمردان و مردم ایران تقدیم می‌کنم. امیدوارم مردم ایران موفقیت‌های بزرگ بیشتری را تجربه کنند.
وی تاکید کرد: متاسفانه فشار رسانه‌ها و هجمه در فضای مجازی پس از شکست مقابل قطر زیاد بود. فشارها به گونه‌ای بود که روزبه چشمی حتی پس از برد مقابل چین در رختکن گریه کرد. اگر اشتباهی صورت می‌گیرد از طرف من بوده و بازیکنم مقصر نبوده است. امیدوارم در ادامه مسابقات از تیم حمایت شود.
خاکپور خاطرنشان کرد: تیم چین با وجود اینکه در 2 بازی گذشته شکست خورده بودند اما با قدرت در این دیدار حاضر شدند و به آنها تبریک می‌گویم. چینی‌ها بازی را جدی گرفته بودند و به همین دلیل هم به آنها تبریک می‌گویم. احساس غرور می‌کنم که چنین بازیکنانی دارم و امیدوارم در بازی آینده هم بتوانیم پیروز شویم.
وی افزود: یکی از خوش‌شانس‌ترین مربیان هستم زیرا 23 بازیکن هم‌سطح دارم و نمی‌دانم چگونه 11 نفر را انتخاب کنم.
سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران در مورد اینکه آیا از دریافت 6 امتیاز در گروه اول راضی است یا خیر تاکید کرد: ما در گروه بسیار سختی قرار داشتیم. تیم من فقط به قطری باخت که بازی فشرده‌ای برگزار کرد. در هر صورت کسب 6 امتیاز یا 9 امتیاز برای من مهم نیست چرا که به دنبال صعود بودیم و به این هدف خود رسیدیم، این مسئله برای من مهم بود. ما به دنبال قهرمانی هستیم و هر بازی برای ما حکم فینال دارد.
وی افزود: تمامی تیم‌های حاضر در این دوره از مسابقات دشوار هستند و فرقی نمی‌کند که با چه تیمی بازی کنیم. هدف ما فقط صعود بود و امیدوارم در دیدار آینده هم بتوانیم موفق باشیم و عملکرد خوبی داشته باشیم.
خاکپور در مورد رویارویی با ژاپن در مرحله یک‌چهارم نهایی یادآور شد: ژاپن یکی از بهترین تیم‌های سازمان‌یافته این مسابقات است. فکر می‌کنم بازی بسیار دشواری مقابل این تیم خواهیم داشت. اگر به دنبال شکست دادن این تیم هستیم باید سخت تلاش کنیم. امیدوارم شاهد بازی زیبا و جذابی باشیم و سرانجام بتوانیم پیروز میدان شویم.
وی تاکید کرد: ژاپن فردا باید به میدان برود و به این ترتیب ما یک روز بیشتر استراحت خواهیم کرد و بازیکنان ما تازه‌نفس‌تر خواهند بود.
خاکپور در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه در 3 دیدار از 3 ترکیب متفاوت استفاده کرده گفت: مجبور شدیم تغییراتی داشته باشیم تا بازیکنان انرژی‌شان ذخیره شود. در یک تورنمنت فشرده بازیکنان همچون مربی نیستند که ریکاوری کنند و باید توان بدنی آنها را تقسیم کنیم. به همین دلیل ما هم جابجایی‌هایی داشتیم.
وی در مورد درگذشت رضا احدی یادآور شد: این مسئله فشار زیادی روی ما آورد و بازیکنان را اذیت کرد و آنها را تحت تاثیر قرار داد او مربی و بازیکن بااخلاقی بود.
وی درباره شرایط تیم ملی امید پس از شکست مقابل قطر اظهار داشت: متاسفانه هجمه‌ای که در دو روز گذشته پس از شکست مقابل قطر توسط برخی رسانه‌ها صورت گرفت، باعث شد تیم تحت فشار قرار بگیرد و روزبه چشمی کاپیتان تیم ملی پس از بازی با چین نتوانست جلوی اشک‌هایش را بگیرد.   خاکپور افزود: اگر در این رابطه اشتباهی بوده، اشتباه من بوده است و مسئولیت فنی بازی‌ها با من است.   با تمام وجود هر اشتباهی را می‌پذیرم. بازی با قطر مشکل از من بود.   سرمربی تیم ملی امید افزود: رسانه‌ها نباید فرزندان مملکت‌شان را تحت فشار قرار دهند. این بازیکنان ان‌شاالله در 6، 7 ماه آینده قرار است در ترکیب تیم ملی ایران قرار گیرند. انتهای پیام/ راه دانا
سه شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب: 424713
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *