۰

بازیکن امید افسوس پنالتی را می خورد

بازیکن تیم‌ملی امید کشورمان پس از شکست مقابل قطر اظهار داشت که هنوز شانس صعود برای آنها وجود دارد.
بازیکن امید افسوس پنالتی را می خورد
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، تیم‌ملی امید کشورمان که اکنون در رقابت‌های قهرمانی زیر 23 سال آسیا(مقدماتی راه‌یابی به المپیک ریو 2016) در قطر به سر می‌برد روز گذشته در دومین دیدار خود را در این تورنمنت مقابل قطر با نتیجه 2 بر یک مغلوب شد.
براداران محمدی در این دیدار هر دو در زمین بازی بودند و تمام تلاش خود را کردند تا تیم‌ملی را پیروز میدان کنند اما این اتفاق نیفتاد. میلاد محمدی در مصاحبه با روزنامه الوطن درباره‌ بازی این طور گفت: ما فقط این دیدار را باختیم ولی شانس راهیابی به مرحله بعد را نباختیم زیرا با پیروزی مقابل سوریه در اولین دیدار شانس خود را برای راهیابی به مرحله بعد افزایش دادیم.
وی افزود: متاسفانه در این دیدار فرصت‌های زیادی داشتیم ولی نتوانستیم از آنها استفاده کنیم اما برخلاف ما حریف از فرصت‌های بدست آمده نهایت استفاده را کرد. فوتبال است دیگر نمی‌شود همه چیز را پیش‌بینی کرد حال باید برای بازی بعد برابر چین آماده شویم.
میلاد در پایان گفت: پنالتی که از دست دادیم بر روحیه بازیکنان تاثیر زیادی داشت اگر آن پنالتی به گل تبدیل می‌شد وضعیت کاملا فرق می‌کرد و می‌توانسیتم بازی را به راحتی به تساوی بکشانیم. بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و به نظرم مستحق شکست نبودیم.
دیدار تیم‌ملی ایران با چین دوشنبه(28 دی‌ماه) ساعت 20 در ورزشگاه عبداله بن خلیفه برگزار می‌شود.
انتهای پیام/
شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب: 424407
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *