۰

برخی در انتخابات به دنبال سهم خواهی و فتنه نباشند/ پاسداران بی منت خونشان را برای انقلاب فدا می کنند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه کسانی به این فکر نباشند در انتخابات به عنوان سهم خواهی دست به کار فتنه بزنند و آرامش جامعه را بر هم بزنند، گفت: پاسداران بی منت خونشان را برای انقلاب فدا می کنند.
برخی در انتخابات به دنبال سهم خواهی و فتنه نباشند/ پاسداران بی منت خونشان را برای انقلاب فدا می کنند
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، به نقل از خبرنگار تهران نیوز ،  مراسم گرامیداشت سردار شهید تقوی فر و ۴۰ شهید مدافع حرم شهرری با حضور محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، سردار علی نصیری، فرمانده سپاه سید‌الشهدا (ع) استان تهران، هدایت الله جمالی پور، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرری، مهرداد بذرپاش، عضو هیئت رئیسه مجلس و نماینده مردم تهران، حسین رضازاده، عضو شورای شهر تهران و جمعی از مسئولان لشگری و کشوری و خانواده های شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون در حسینه فاطمه الزهراء (س) سپاه حضرت سیدالشهداء استان تهران برگزار شد.
در ابتدای برنامه سردار علی نصیری، فرمانده سپاه سید‌الشهدا (ع) استان تهران ضمن خوش آمدگویی به حضار در مراسم، از رشادت های شهید تقوی فر و شهدای مدافع حرم گفت.
محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز از دیگر سخنرانان مراسم گرامیداشت سردار شهید تقوی فرد و ۴۰ شهید مدافع حرم شهرری بود.
وی با اشاره به اینکه امروزه بهترین افراد جهان در مقابل بدترین گروه های تکفیری ایستاده اند، گفت: در این مصاف، پشتوانه بهترین ها گروهی از مردم مظلوم مانند ملت ایران هستند و پشتوانه تکفری ها افرادی نظیر سعودی ها، آمریکایی ها، سلفی ها و غیره هستند.
رضایی با بیان اینکه بسیاری چشم دوخته اند تا با حوادث پیش آمده انقلاب اسلامی ایران را به عقب هدایت کنند و راه اندازی جنگ و خون ریزی از جمله اهدافشان در کشور های اسلامی است، اظهار کرد: افراد با بصیرتی نظیر شهید تقوی فر و یارانش هیچگاه اجازه تحقق چنین اموری را ندادند لذا ما نیز نمی توانیم نسب به خون شهدا بی تفاوت باشیم.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه شهید تقوی فر فعالیت های فرهنگی برجسته ای انجام می داد و نسبت به قرآن کریم و نهج البلاغه تسلط خاصی داشت، ادامه داد: پاسداران نیروهای انقلابی هستند و یکی از ابعادشان نظامی بودن است.
وی ضمن اشاره به اینکه تیپ فاطمیون که متشکل از افراد افغانی است نمونه ای از نهضت های آزادی بخش هستند، تصریح کرد: این افراد در جبهه های جنوب حلب در حال دفاع از مرزهای اسلام هستند و دراین راه شهید می شوند.
رضایی با بیان اینکه در وصیت نامه شهید تقوی ذکر شده که ” از همگی حلالیت می طلبم و می دانم فرد خوبی نبودم ولی تلاش کردم و می خواستم خوب باشم”، گفت: این شهید بزرگوار با این همه مجاهدت، خود را بدهکار می اند لذا چنین تفکر رمز انقلاب اسلامی است و این روحیات باید حفظ شود.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه عده ای فشار می آورند تا چنین روحیه هایی تضعیف شود، ادامه داد: این افراد بدون هیچ چشم داشتی و بدون منت اقدام به فداکاری کرده اند.
وی با بیان اینکه افرادی نظیر شهید تقوی فر مانند چشمه جوشانی هستند که جوانان انقلابی امروز که حتی جنگ و انقلاب را ندیده اند از آنان الگو می گیرند و آثارشان در این جوانان دیده می شود، افزود: در طرف مقابل عده ای بر سر کار می آیند و با رسانه و بلندگو آن چنان طلبکارانه از ملت ایرانی و جمهوری اسلامی طلبکاری می کنند که انگار تمام خانواده آقایان برای این نظام و ملت فداکاری کرده اند که جای سوال دارد.
رضایی ضمن اشاره به اینکه وقتی روند کار شهدا و ادم های پر مدعا را مطالعه می کنیم، مشاهده می شود که هر چقدر افراد بیشتر زحمت کشیده اند کمتر طلبکار هستند و هر چقدر کمتر تلاش کرده اند بیشتر طلبکاری می کنند، اظهار کرد: این افراد بر سر سفره جمهوری اسلامی می نشینند اما طلبکارانه نسبت به مردم و نظام بلند می شوند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ۲۰ هزار سانتریفوژ درست شد و این امر تبدیل به میز مذذاکره شد، ادامه داد: اگر مجاهدت هسته ای نبود، برای انجام امور تحویل نمی گرفتند و پای میز مذاکرات نمی نشستند.
وی با تاکید بر اینکه اگر اقتدار روز گذشته رزمندگان سپاه نبود و افرادی از مدرن ترین ارتش دنیا دستگیر نمی شدند، وزرای امور خارجه و دفاع آمریکا از موضع ذلت درخواست آزادی نمی کردند، تصریح کرد: اگر فکرهای انقلابی نیرو های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نبودند، فاز های ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی در شرایط تحریم افتتاح نمیشد.
رضایی با اشاره به اینکه پالایشگاه ستاره خلیج فراس با همت نیروهای پاسداران انقلاب اسلامی در حال تکمیل است، گفت: بعد از اتمام این پروژه ۱۰ الی ۱۵ میلیارد دلار در سال درآمد برای کشورمان کسب می شود.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن تاکید بر اینکه آرزوی شهدا ایجاد امنیت و آرامش برای ملت و کشور بود، ادامه داد: این همه خدمات توسط نظام جمهوری اسلامی، نیروهای بسیجی، پاسدار، حزب الله و غیره انجام شده و منتی هم نبوده است زیرا ما آرزویمان شهادت و فداکاری برای ملت ایران است حتی اگر با ریختن خونمان حفظ شود ولی آن طرف افرادی که نه سابقه و خدمات خاصی دارند بر سر این سفره می نشینند و نا شکری می کند.
وی با اشاره به مطل بالا، افزود : این افراد عنوان می کنند که به ما رای داده اند و با پشتوانه ملت ایران حرف می زنیم و فرقی ندارد در مجلس باشد و یا در مکان دیگری.
رضایی ضمن بیان اینکه آیا این افراد باید به پشتوانه رای مردمی ارزش های ملت را زیر پا بگذارند و نسبت به جمهوری اسلامی بی وفایی کنند؟، افزود: پشتوانه رای برای کسی که بدنبال کمرنگ کردن ارزش های انقلاب و تضعیف نظام جمهوری اسلامی است، مشروعیت به همراه نمی آورد.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه با پشتوانه مردمی باید از مقاومت اسلامی دفاع کرد و بیکاری را از این کشور بیرون راند، اظهار کرد: پشتوانه رای یعنی انجام اقتصاد مقاومتی، دفاع از مرزها و غیره لذا مردم به این دلیل رای می دهند زیرا دوگانگی ندارند و اسلام و کشورشان را بر اساس استقلال می خواند.
وی گفت: بنابراین دلیلی که این گروه می آورند که در انقلاب و جنگ نبوده اند و البته برخی هم ممکن است که بوده اند ولی تغییر عقیده داده اند، می گویند ما به پشتوانه مردم کار انجام می دهیم اما یا پشتوانه مردمی یعنی ایستادن جلوی مردم.
رضایی ضمن اشاره به پیام شهادت شهید تقوی فر در کشور سوریه، اظهار کرد: وحدت و ولایت را حفظ کنید و دستیابی به وحدت بدون ولایت امکان پذیر نیست.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه امروزه بیش از دیروز به وحدت نیاز داریم، تصریح کرد: رفتارهای عربستان سعودی که با دست های پشت پرده دیگران همراه است منجر به تجزیه عربستان خواهد شد اما مخالف تجزیه عربستان هستیم؛ ولیعهد دوم عربستان گفته شرکتی را در شرق عربستان واگذارمی کند این یعنی سرمایه گذران آمریکایی و اروپایی سهام را میخرند و بعد از اینکار ارتش آمریکا را آنجا می آروند لذا این معنی تجزیه عربستان است. روزی می آید که مردم عربستان این افراد را بخاطر خیانتشان در میدان های این کشور اعدام می کنند.
وی با اشاره به اینکه عربستان بدون دلیل وارد بحرینو یمن شده است، تصریح کرد: درمنا حادثه تلخی صورت گرفت لذا آنها می خواستند اقتدار شکنی کنند و به کشورهای منطقه بگویند روی اقتدار ایران حساب نکنید ولی دیروز سربازان اسلام به آنها نشان دادند آمریکا چیزی حساب نمی شود چه برسد به آنها.
رضایی با تاکید بر اینکه آمریکایی ها از تمام توان استفاده کردند نا نیروهای تفنگدارانشان وارد جزیره فارسی نشوند، گفت: به محض ورود این افراد به آب های ساحل، سریعا دستگیر شدند و با اخلاق با آنها رفتار شد زیرا نیروهای ایرانی متوجه شدند که اشتباه آمده اند لذا اگر برای اقدام نظامی آمد بودند با رفتار دیگری برخورد میشد؛ البته هواپیماهای آنان دست به اقدام تحریک آمیز کردند ولی تذکر داده شد که سریعا برگردند. حال عربستان درکنارگوش خود این اقتدار را نمی بیند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه معلوم است اراده ای از سوی اسرائیل و آمریکا پشت سر سعودی ها است و خیال می کنند می توانند اقتدار ایران را بشکنند، تصریح کرد: شهید تقوی فر در عراق شهید شد تا داعشی ها به مرزهای ایران نزدیک نشوند و این روند در سوریه نیز ادامه دارد و در حالی داخل کشور مشکلات اقتصادی وجود دارد لذا نیاز به وحدت وجود دارد؛ وحدت برای ملت، جمهوری اسلامی، پیشرفت می خواهیم نه برای اینکه عدهای بگویند سهم ما را بدهید.
وی با بیان اینکه وحدت سهم دادن نیست بلکه جمع شدن و ادامه راه شهدا و امام راحل (ره) است، اظهار کرد: در چنین شرایطی باید همه با وحدت توانایی ها، خلاقیت، انرژی را متمرکز کنیم و مشکلات داخلی و بیرونی کشورمان را حل کنیم و امروز نیازمند حفظ اقتدار نظام هستیم.
رضایی خاطرنشان کرد: کسانی به فکر این نباشند در انتخابات به عنوان سهم خواهی دست به کار فتنه بزنند و آرامش جامعه را بر هم بزنند از این رو اگر کسی شکایت دارد از طریق قانونی عمل کند زیرا نیروهای انقلاب همه چیز را زیر نظر دارند و ما آرامش و امنیت می خواهیم و نیاز به وحدت جهت پیشرفت داریم به همین جهت شهید تقوی فر چیزی برای خودش نمی خواهد ولی خونش را داد برای اینکه این انقلاب، ارزشها، برادری و انسجام حفظ شود؛ باید دست به دست هم دهیم و در کنار رهبری، تعهدمان به شهدا را عمل کنیم.
انتهای پیام/
شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۵۷
کد مطلب: 424374
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *