۰

واکنش عجیب نماینده اراک به سرنوشت "رآکتور اراک"+صوت

در حالی که خبرهای ضد و نقیضی از رآکتور اراک به گوش می‌رسد، یکی از نمایندگان اراک با لحنی خاص و حاکی از نارضایتی، از این که در چنین موضوعاتی به نظرات مجلس و نمایندگان بهایی داده نمی‌شود، به سئوالی در این خصوص عکس‌العمل جالبی نشان داد و گوشی را قطع کرد.
واکنش عجیب نماینده اراک به سرنوشت "رآکتور اراک"+صوت
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما، به نقل از خبرنگار، روز دوشنبه برخی رسانه‌ها خبری را مبنی بر خارج کردن قلب راکتور اراک منتشر و اعلام کردند که در جای قلب راکتور بتن ریخته شده است اما سازمان انرژی اتمی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، برخی کارهای مقدماتی در خصوص اراک انجام شده اما هیچ اقدامی در رابطه با خارج کردن قلب راکتور اراک تکمیل نشده است.
در همین راستا سایت خبرنگار بر آن شد تا با عباس رجایی، نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تماس گرفته و نظر وی را در خصوص خبرهای منتشر شده بداند که با واکنش خاص و ناشی از نارضایتی وی مواجه شد.   رجایی رییس کمیسیون کشاورزی مجلس در واکنش به پرسش خبرنگار که پرسید "آیا خبر خاصی از اتفاقات روز رآکتور اراک دارید؟" گفت: اگر بگویند تکمیل شده ما باید قبول کنیم؛ اگر هم بگویند خارج شده ما باید قبول کنیم؛ ما نه ته پیازیم نه سر پیاز! خدانگهدار!   انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب: 424203
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *