۰

ایجاد مزاحمت در فضای مجازی برای گرفتن انتقام

رئیس پلیس فتای آذربایجان غربی از دستگیری عامل ایجاد مزاحمت در فضای مجازی در این استان خبر داد.
ایجاد مزاحمت در فضای مجازی برای گرفتن انتقام
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما، به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ "كوره بلاغی"  گفت: در پی شكایت یكی از شهروندان مبنی بر اینكه فرد یا افراد ناشناسی در یكی از شبكه های اجتماعی اقدام به انتشار تصاویر و درج مطالب توهین آمیز علیه او و خدشه دار نمودن وجهه اجتماعی اش كرده اند موضوع به صورت ویژه در دستور كار ماموران این پلیس قرار گرفت.  
 
 
وی افزود: با بررسی های تخصصی در فضای مجازی توسط تیم كارشناسی متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در مخفیگاهش دستگیر و به مقر پلیس منتقل گردید.  

 
این مقام انتظامی با بیان اینكه متهم در بازجویی های پلیسی به بزه انتسابی معترف و انگیزه خود از این عمل مجرمانه را انتقام وخصومت شخصی  از فرد شاكی عنوان كرد تصریح نمود: نامبرده جهت سیر مراحل قانونی پرونده تحویل مراجع قضایی شد.  
 

 رئیس پلیس فتای آذربایجان غربی در پایان به كسانی كه اقدام به انتشار خلاف واقع و توهین نسبت به اشخاص درسایتها و شبكه های مجازی می كنند هشدار داد و خاطرنشان ساخت: طبق ماده 18 قانون جرائم رایانه ای هر كس بوسیله سامانه های رایانه ای یا مخابرات اكاذیبی را منتشر نماید افزون بر اعاده حیثیت به حبس و جزای نقدی محكوم می گردد.

انتهای پیام/
يکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۳
کد مطلب: 423962
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *