۰

بازگشایی مسیر جدید مهرستان به دهستان افشان

رئیس اداره راه و شهرسازی مهرستان گفت: مسیر جدید مهرستان به دهستان افشان از توابع بخش مرزی آشار به طول 15 کیلومتر بازگشایی شد.
بازگشایی مسیر جدید مهرستان به دهستان افشان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، محمد صالح بارانزهی در مهرستان اظهار کرد: بازگشایی مسیر جدید مهرستان به دهستان افشان از توابع بخش مرزی آشار به طول 15 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 250 میلیون تومان در حال انجام است.
رئیس اداره راه و شهرسازی مهرستان افزود: طول مسیر بازگشایی شده در مجموع 70 کیلومتر است که از روستای دیهی آغاز و به دهستان ایرافشان ختم می‌شود.
وی گفت: تعداد 10 روستا و 100 خانوار ساکن در این روستاها از مسیر جدید بهره‌مند می‌شوند.
این مسئول ادامه داد: کاهش مسیر 30 کیلومتری، کاهش مصرف سوخت خودرو، کاهش اتلاف زمان، توسعه گردشگری، رونق روستاهای مسیر جاده از جمله مزایای این پروژه است.
بارانزهی خاطرنشان کرد: آسفالت محور مواصلاتی مهرستان به روستای رگنتک به طول 12.5 کیلومتر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 700 میلیون تومان به اتمام رسیده که 10 روستای بین راهی و بیش از 500 خانوار از این نعمت بهرمنده شده‌اند.
رئیس اداره راه و شهرسازی مهرستان تصریح کرد: پل بگین آشار نیز یکی دیگر از پروژه‎های مهم این اداره است که هنگام بارندگی و طغیان رودخانه‎ها برای مسافران مشکلاتی به وجود می‌آورد، در حال اجرا است.
وی بیان داشت: روکش آسفالت محور مواصلاتی ایرانشهر مهرستان به طول 20 کیلومتر به زودی آغاز می‌شود.
انتهای پیام/ فارس
شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۶
کد مطلب: 423879
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *