۰

تیم شمسایی به افتخارات استقلال می‌رسد؟/ احتمال وداع آقای گل جهان

تیم فوتسال تاسیسات دریایی با هدایت وحید شمسایی در صورت قهرمانی در هفدهمین دوره لیگ برتر همانند استقلال به دو قهرمانی در لیگ برتر خواهد رسید.
تیم شمسایی به افتخارات استقلال می‌رسد؟/ احتمال وداع آقای گل جهان
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، هفته پایانی لیگ برتر فوتسال عصر فردا با برگزاری 6 دیدار آغاز خواهد شد، هفته‌ای که شاید حواشی زیادی داشته باشد و حتی با برگزاری هر 6 دیدار به پایان نرسد، چرا که آذرخش بندرعباس هفته گذشته به علت مشکلات مالی به مشهد سفر نکرد و مسئولان این تیم هم از احتمال عدم حضورشان در هفته پایانی خبر دادند. به هر حال پرونده لیگ برتر فردا بسته خواهد شد و قهرمان هفدهم دوره مسابقات مشخص می‌شود. 
در این دوره هم مانند سال گذشته 3 تیم تاسیسات، گیتی‌پسند و مس مدعی قهرمانی هستند. سال گذشته شاگردان وحید شمسایی با تساوی مقابل منصوری توانستند قهرمانی را از آن خود کنند. در هفته پایانی لیگ هر 3 تیم 49 امتیازی هستند اما تاسیساتی‌ها به دلیل تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار دارند و با توجه به اختلافی که در تفاضل گل با تیم‌های مس و گیتی‌پسند دارند می‌توانند با پیروزی مقابل حریفشان قهرمانی را برای دومین سال متوالی جشن بگیرند.
احتمال اینکه آقای گل فوتسال جهان پس از قهرمانی تیمش کفش‌هایش را آویزان کند زیاد است چرا که شمسایی در این مدت با مصدومیت‌های زیادی روبرو بوده است و پس از قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا این مصدومیت‌ها او را آزار زیادی داد. 
در صورتی که شاگردان شمسایی در تاسیسات بتوانند عنوان قهرمانی را از آن خود کنند به جمع 5 تیمی خواهند پیوست که 2 بار قهرمانی در لیگ برتر را چشیده‌اند. در شانزده دوره گذشته تنها منصوری است که در 3 دوره متوالی توانسته عنوان قهرمانی را از آن خود کند. این تیم در دوره‌های دوازدهم و سیزدهم به قهرمانی رسید و در دوره چهاردهم هم پس از اینکه تبانی گیتی‌پسند مسجل شد قهرمانی از این تیم گرفته شد و به قرچکی‌ها رسید. تیم‌های پیمان تهران (قهرمانی در دوره اول و دوم)، استقلال تهران ( قهرمانی در دوره سوم و چهارم)، شن‌سا (قهرمانی در دوره ششم و هشتم)، تام ایران خودرو (قهرمانی در دوره هفتم و نهم) و فولاد ماهان (قهرمانی در دوره دهم و یازدهم) هم توانسته‌اند 2 قهرمانی را در لیگ برتر تجربه کنند. شمسایی که در دوره پانزدهم با دبیری توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند و در دروه گذشته هم با تاسیسات به قهرمانی رسید در صورت قهرمانی امسال با تاسیسات افتخاراتش در لیگ برتر به مانند استقلال و 4 تیم دیگر می‌شود.
به هر حال در سال‌های گذشته هفته پایانی لیگ برتر فوتسال همواره دستخوش حواشی و اتفاقات مختلفی بوده است. امسال قرار است جام قهرمانی در 3 شهر مشهد، اصفهان و تبریز برده شود، هر چند که به نظر می‌رسد شانس شاگردان شمسایی برای رسیدن به جام بیش از سایر رقبا باشد چرا که تاسیساتی‌ها باید به مصاف تیم سقوط کرده فردوسی مشهد بروند اما این انتظار می‌رود با نظارت دقیق و کافی جلوی حواشی احتمالی پس از این بازی‌ها گرفته شود و قهرمان لیگ بدون هیچ حرف و حدیثی در زمین مسابقه مشخص شود.
 
*برنامه هفته پایانی لیگ برتر فوتسال و اسامی داوران به شرح زیر است:
شهید منصوری قرچک - یاسین پیشروی قم در ورزشگاه هفتم تیر
امید مصداقی - انور ابراهیم پور- محمد داودپور- رضا شیرازی ، ناظر داوری: فرهاد حسینیان
گیتی پسند اصفهان – شرکت ملی حفاری ایران در ورزشگاه پیروزی
علیرضا رمضانی - ابراهیم مسیبی- رضا رحیمی- علی حاتمی ، ناظر داوری: علیرضا رجبی
مس سونگون ورزقان - میثاق تهران در ورزشگاه شهید پورشریفی
محمد غفاری‌نژاد- اصغر علی‌بیگی- حامد حدیدی- میلاد امیری ، ناظر داوری: سیدعباس بهروش
آذرخش بندرعباس – دبیری تبریز در ورزشگاه فجر
پژمان رضایی- حمید کاشانی- امیدمختار رودساز- سعید مطهری ، ناظر داوری: بهمن غفاری
فردوسی مشهد – تاسیسات دریایی ایران در ورزشگاه کارگران 2
جم‌تاج مهجور- مجید اکبری- حسینعلی محمدنژاد- مهدی بادی کناری ، ناظر داوری: جواد وحیدی‌فر
شهروند ساری – فرش آرا مشهد در ورزشگاه سیدرسول حسینی
قاسمعلی شهسواری- ایمان باستان- محمدرضا ذاکری- امیربهنام نقوی، ناظر داوری: محمد فرجی
انتهای پیام/ راه دانا
شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۱۱
کد مطلب: 423858
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *