۰

کیگان: خوش‌شانسیم که در عصر مسی و رونالدو زندگی می‌کنیم

"کوین کیگان" می‌گوید، ما خوش‌شانس هستیم که در عصر کریستیانو رونالدو و لیونل مسی زندگی می کنیم و به جای مقایسه آنها، بهتر است از وجود این دو بازیکن و رقابت بین آنان لذت برد.
کیگان: خوش‌شانسیم که در عصر مسی و رونالدو زندگی می‌کنیم
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، به نقل از سایت فیفا، کوین کیگان، ستاره سابق تیم ملی فوتبال انگلیس، لیورپول و هامبورگ، در آستانه مراسم توپ طلای 2015 درباره مقایسه کریستیانو رونالدو و مسی، گفت: همیشه گفته‌ام به جای مقایسه تکراری این دو بازیکن بهتر است از رقابتی که آنها با هم دارند و در کل، از حضور آنها در فوتبال لذت برد. رونالدو و مسی فاصله زیادی با بقیه بازیکن‌ها دارند گویی که با بقیه متفاوت هستند. آنها آمارهای عجیبی در زمین از خود نشان می‌دهند که برای فوتبالدوستان جالب است.
کیگان در ادامه گفت: کمتر موقعی در فوتبال بوده است که دو بازیکن این‌طور با هم رقابت کنند و از بقیه بازیکنان فاصله بگیرند. اگر تصمیم با من باشد همیشه توپ طلا را بین آنها به صورت مشترک تقسیم می کنم چرا که انتخاب یک بازیکن از بین این دو نفر کار سختی است.
او در نهایت گفت: در کنار این دو بازیکن، نیمارو لوئیس سوارس نیز پیشرفت خوبی کرده‌اند و البته دوست دارم بازیکنی غیر از لیگ اسپانیا این عنوان را به خود اختصاص دهد ولی صادقانه بعد از مسی و رونالدو نوبت به نیمار و سوارس می رسد. اکنون 7 سال است که مسی و رونالدو این جایزه را به خود اختصاص می‌دهند و امسال نیز قطعا یکی از این دو بازیکن این عنوان را کسب خواهد کرد و به نظرم تا 4 سال آینده نیز این دو بازیکن جایزه برترین بازیکن فوتبال را بین خود تقسیم خواهند کرد و سپس نوبت نسل بعدی می‌رسد.
کیگان که سابقه سرمربیگری نیوکاسل، فولام و سیتی در لیگ برتر را دارد، به عنوان گزینه اصلی جانشینی مک لارن در نیوکاسل مطرح شده است. گزینه دیگر باشگاه نیوکاسل، مارتین اونیل سرمربی تیم ملی ایرلند است که پیش از این یک دوره موفق مربیگری در این باشگاه را داشته است. گزینه‌های کم‌شانس‌تر لیست نیوکاسل در شرایطی که مک لارن جدا شود؛ نیل لنون، استیو ولش و تیم شروود هستند.
 
انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۰۸
کد مطلب: 423754
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *