۰

فروشنده مواد مخدر از خرده فروشان خود شکایت کرد

رودست خوردن فروشندگان موادمخدر تقلبي زماني بر ملا شد كه متوجه شدند پول‌هاي مشتريانشان هم قلابي است.
 فروشنده مواد مخدر از خرده فروشان خود شکایت کرد
به گزارش سرویس حوادث تفتان ما، مدتي قبل مرد ميانسالي به اداره پليس رفت و از دو پسر جوان به اتهام سرقت موتورسيكلت گرانقيمتش شكايت كرد.

شاكي گفت: خانه‌ام در حوالي ميدان شوش است. مدتي است با دو پسر جوان به نام‌هاي ارشيا و بهمن كه بچه يك محل هستيم، ارتباط دوستي دارم. چند روز قبل به خاطر مشكل مالي‌‌ای كه داشتم تصميم گرفتم موتورسيكلت گرانقيمتم را بفروشم. وقتي موتورسيكلتم را به بنگاه موتور فروشي بردم ارشيا و بهمن هم آنجا بودند و خواستند موتور را به آنها بفروشم كه من هم قبول كردم  و موتورم را به مبلغ 5 ميليون تومان كه نقداً پرداخت كردند به آنها فروختم. روز بعد وقتي 5 ميليون تومان را به يكي از دوستانم دادم، فهميدم تمام پول‌ها تقلبي هستند. پس از اين بلافاصله به محل پاتوق آنها رفتم و خواستم موتور سيكلتم را پس دهند، اما آنها قبول نكردند.

پس از طرح اين شكايت، پرونده به دستور قاضي ايزد موسي، بازپرس دادسراي ويژه سرقت براي تحقيقات در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.

 بررسي مأموران نشان داد ارشيا و بهمن هر دو معتاد و خرده فروش مواد مخدر هستند. همچنين مشخص شد اين دو متهم در كار خريد و فروش مواد با شاكي ارتباط دارند. مأموران در بررسي‌هاي بعدي دو متهم را بازداشت كردند تا اينكه صبح ديروز دو متهم در دادسراي ويژه سرقت از سوي بازپرس مورد بازجويي قرار گرفتند.

ارشيا در بازجويي‌ها گفت: من و دوستم مدتي است معتاديم و خرده‌فروشي مي‌كنيم. ما مواد را از شاكي خريداري مي‌كنيم و به معتادان مي‌فروشيم. شاكي مدتي قبل به من و دوستم پيشنهاد داد به يكي از شهرهاي مرزي كشور برويم و مقداري پول تقلبي براي او خريداري كنيم. پس از اين ما به آن شهر رفتيم و از يك قاچاقچي مبلغ 5ميليون تومان پول تقلبي خريديم و به تهران برگشتيم.
 
وقتي پول‌ها را تحويل شاكي داديم، طبق قرارمان او به جاي دستمزدمان مقداري مواد مخدر گرس داد تا به معتادان بفروشيم. سپس مواد را در بسته‌بندي‌هاي كوچك تقسيم كرديم و به معتادان فروختيم، اما خيلي زود همه مشتريان گرس‌ها را پس آوردند كه فهميديم مرد قاچاقچي گرس تقلبي به ما داده است. بعد از آن بود كه تصميم گرفتيم از او كلاهبرداري كنيم.
 
ما به او درباره تقلبي بودن گرس‌ها حرفي نزديم و به سراغش رفتيم و 5 ميليون تومان گرس خريديم، اما پولي به او نداديم. او براي اينكه به پولش برسد به اداره پليس رفت و مدعي شد ما موتورسيكلتش را با پول تقلبي خريده‌ايم، در صورتي كه ما گرس معامله كرده بوديم.

در ادامه دو متهم و شاكي براي تحقيقات بيشتر در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفتند. تحقيقات پليسي درباره ادعاي شاكي و متهمان ادامه دارد.
انتهای پیام/ جام نیوز
سه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۲
کد مطلب: 423643
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *