رييس مركز آموزش فني و حرفه اي شهرستان خاش:

پيام اصلي حماسه مردمي نهم دي وفاداري دائمي ملت به انقلاب بود

10 دی 1394 ساعت 7:44

رييس مركز آموزش فني و حرفه اي شهرستان خاش گفت: پيام اصلي حماسه 9 دي وفاداري دائمي ملت به انقلاب بود و توانست نقشه هاي شوم دشمنان را نقش بر آب كند.


حسين مرادي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با بيان اينكه 9 دي در كارنامه ملت غيور ايران اسلامي ضبز شد، اظهار كرد: اگر رهبري مدبرانه مقام معظم رهبري نبود كه با بيانات ارزشمند خود مردم را از گزند دشمن و نيرنگ هاي آنان آگاه سازد هرگز حماسه 9 دي شكل نمي گرفت.
وي افزود: ملت ايران اسلامي بودند كه توانستند ترفندهاي شوم دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي را نقش بر آب كنند و با اطاعات از فرامين مقام معظم رهبري پيروز ميدان شوند.
مرادي تصريح كرد: ابزارهاي جنگ نرم دشمن مي خواهد ارزش ها و اعتقادات ملت ايران را از بين ببرد ولي ملت با بصيرت ايران اسلامي هرگز اجازه نفوذ از طريق جنگ نرم را به دشمنان نخواهند داد.
وي خاطرنشان كرد: ملت غيور ايران اسلامي با حضور پرشكوه و گسترده خود در حماسه عظيم و مردمي 9 دي بيعت مجدد خود را با آرمانهاي والاي امام خميني(ره) و شهداي هشت سال جنگ تحميلي اعلام كردند.
مرادي اظهار كرد: نقشه هاي دشمنان با حضور  عظيم مردم با شکست سختي روبرو شد و مردم با حضور گسترده در روز 9 دي قدرت خود را براي دشمنان اسلام به نمايش گذاشتند.
انتهاي پيام/
 


کد مطلب: 423306

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/423306/پيام-اصلي-حماسه-مردمي-نهم-دي-وفاداري-دائمي-ملت-انقلاب

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir