مديريت آموزش و پرورش شهرستان خاش:

9 دی 88 حماسه عظيمي را رقم زد و برگ زريني را بر تاريخ ايران اسلامي نهادينه كرد

10 دی 1394 ساعت 7:32

مديريت آموزش و پرورش شهرستان خاش گفت: 9 دی 88 حماسه عظيمي را رقم زد و برگ زريني را بر تاريخ ايران اسلامي نهادينه كرد و مشت محكمي بر دهان استكبار جهاني زد.


قاسم كوچكزايي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: مردم ایران در 9 دی 88 حماسه عظيمي  را رقم زدند وبرگ زريني را بر تاريخ ايران اسلامي نهادينه كردند و با مقام معظم رهبري  تجدید بیعت کردند  .
وي تصريح كرد: در این روز مردم ایران نشان دادند که دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی  شناخته و هرگز فریب حیله ها ی مكارانه آنان را نمی خورند و اجازه نمی دهند کسی لباس حق را بر تن باطل کرده و به آنها بدهند.
وی اشاره اي به  حرکت عاشورایی و خودجوش در این روز كرد و افزود : مردم ايران  در راستای حراست از ارزش های دینی و معنوی خود و حمایت از نظام و رکن اصلی آن یعنی ولایت فقیه با برپایی راهپیمایی کم نظیر پیام مهمی را به سران فتنه و وابستگان آنها در داخل و خارج کشور اعلام کردند.
كوچكزايي با تاکید بر ضرورت آشناسازی جوانان و نوجوانان با این حماسه ماندگار، بیان كرد: باید به مردم ايران گفته شود که حماسه 9 دی چه توطئه عظیمی را خنثی کرد و تبلیغات محیطی در مورد حماسه 9 دی ضروری است ضمن اینکه باید از ظرفیت مدارس نیز در این راستا استفاده شود.
وي حماسه 9 دی را  نماد عزّت، استقلال و بصیرت دانست و خاطرنشان كرد: که مردم تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان های انقلاب ایستاده اند اعلام كرده اند  که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد و این روز در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز بصیرت، جاودانه شد.
وي بيان كرد:  9 دی مربوط به دستگاه و قشر خاصی نیست و مردم در آن شرایط خاص احساس تکلیف و وظيفه کردند و این احساس تکلیف حماسه‎ای بزرگ و به یاد ماندنی را  رقم زد.
مديريت آموزش و پرورش شهرستان خاش خاطرنشان كرد: بعد از حماسه جاويدان  9 دی بود که بیداری اسلامی به این نحو به وقوع پیوست و این نشان از  نقش و تاثیرگذاری بسزايي  این حماسه عظیم است.
وی اظهار كرد: دشمنان تصور می‎کردند انقلاب و نظام تمام شده اما بصیرت مردم پاسخ دندان شكن و  محکمی به استکبار داد  و به آنان فهماند این مملکت تا ولایت، رهبر و مردم را دارد، از همه تهدیدها و توطئه‎ها به دور خواهد ماند.
انتهاي پيام/


کد مطلب: 423300

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/423300/9-دی-88-حماسه-عظيمي-رقم-زد-برگ-زريني-تاريخ-ايران-اسلامي-نهادينه-كرد

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir