۰
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش:

هوشياري و بصيرت مردم، فتنه ۸۸ را خاموش كرد/ حماسه مردمي ۹ دي خيزش الهي مردم بود

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش گفت: هوشياري و بصيرت مردم، فتنه 88 را خاموش كرد و به جهانيان ثابت كرد كه استكبار جهاني هرگز نمي تواند در ايران نفوذ كند.
هوشياري و بصيرت مردم، فتنه ۸۸ را خاموش كرد/ حماسه مردمي ۹ دي خيزش الهي مردم بود
سرهنگ پاسدار محمد مهرجان در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: در طول تاريخ پرشكوه ايران اسلامي همواره در زمان بحران چه امام راحل و چه مقام معظم رهبري در قالب سخنراني گره گشاي بحران ها بودند و مردم را به بصيرت و بيداري دعوت مي كردند.
وي افزود: دشمنان نظام اسلامي در جنگ فرهنگي و نرم از زبان ظاهر ملايم مي آيند در جامعه ايجاد شبه و نفوذ كنند و به بعضي كه حتي به ظاهر عالم هستند پناه مي دهند.
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش خاطرنشان كرد: ايمان و اطاعت پذيري از رهبر انقلاب اسلامي فتنه 88 را خاموش كرد و به جهانيان ثابت كرد كه استكبار جهاني هرگز نمي تواند در ايران نفوذ كند.
وي در تحليل نتايج و آثار 9 دي در فضاي داخلي کشور، اذعان كرد: مغز و درونمايه اصلي حماسه 9 دي پيوند امام و امت بود.
سرهنگ مهرجان با اشاره به آگاهي و بصيرت مردم ايران، خاطرنشان كرد: دشمن بداندكه مردم ما اين هوشياري را دارند كه در زمان لازم جواب دندان شكني  به دشمنان بدهند، همچنين كه حماسه اي مثل 9 دي را جاودانه و هميشگي كردند و دشمن را نااميد ساختند.
وي گفت: مردم زماني که احساس کردند اصل و اساس  ولايت فقيه به خطر افتاده است به ميدان آمدند چرا که معتقد بودند خط ولايت فقيه همان خط پيامبران و ائمه اطهار (ع) است.
وي با اشاره به اين موضوع كه رهبر معظم انقلاب فرمودند: فتنه 88 آن چيزي نبود كه كف خيابان ديده شود بلكه يك بيماري بود، منظور از اين بيماري را توطئه و ترفند دشمن دانست و اظهار كرد: يك پيكره (بيماري)  در جامعه اسلامي ما وارد مي شود و فقط درمانش حضور به موقع مردم و لبيك به فرمان مقام معظم رهبري مي باشد  كه اين پيكره ( بيماري ) بايستي از جامعه حذف شود.
انتهاي پيام/
 
 
پنجشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۰۴
کد مطلب: 423280
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *