۰
با شعار تجلی ایستادگی در برابر نفوذ آمریکایی؛

برگزاري مراسم بزرگ حماسه مردمي ۹ دي در خاش

مراسم گراميداشت حماسه 9 دي با حضور علماء و روحانيون، دانش آموزان، بسيجيان، مسئولين استاني و شهرستاني و ساير اقشار در دبيرستان دخترانه خضراء شهرستان خاش برگزار شد.
برگزاري مراسم بزرگ حماسه مردمي ۹ دي در خاش
به گزارش تفتان ما، حجت الاسلام برهان باقري مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه سلمان استان سيستان و بلوچستان در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی، روز بصیرت و تجدید میثاق با ولایت در شهرستان خاش،  اظهار كرد: اسلاميت و واقعيت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در فتنه سال 88 دفاع شد و اين روز در تاريخ پرشكوه ايران ماندگار و جاودانه شد.
وي افزود: در حماسه 9 دي، دشمنان  نه تنها قصد فروپاشي و براندازي نظام را داشتند بلكه به چالش کشیدن دین مبين اسلام را هدف قرار داده بودند و مي خواستند از هر راهي به ايران نفوذ كنند ولي با بصيرت مردم از اين نفوذ جلوگيري شد.
وی نداشتن محوریت ولایت و بصیرت را عامل مهم شکست مردم کشورهای دیگر در انقلاب‌های رنگین دانست و خاطر نشان کرد: از برکات حماسه 9 دی این است که فتنه‌های آینده یکی پس از دیگری با شکست مواجه خواهد شد‌‌ همان طور که به برکت دفاع مقدس دیگری کشوری فکر حمله نظامی به ایران را در سر نمی‌پروراند.
حجت الاسلام باقري تصریح کرد: حماسه 9 دی روز بصيرت است و باید چنین روزی را همواره گرامی بداریم و برکات آن را فراموش نکنیم و در اذهان ثبت و ضبط شود.
وي خاطرنشان كرد: 9 دي  88 روزی ماندگار در صفحات زرین تاریخ ملت ایران و نقطه عطفی است که عظمت ملت ایران را در دفاع از اسلام، انقلاب و رهبری به جهانیان مجددا نشان داد.
وی تاکید کرد: مردم در این روز با حضور پرشور و حماسی خود تیر خلاص را به پیکر فتنه و سران فتنه شلیک کردند.
حجت الاسلام باقري اظهار كرد: حماسه 9 دی آئینه تمام نمای بصیرت و هوشیاری ملت و صحنه نامیدی، شکست و رسوائی دشمنان نظام بود.
در حاشيه اين مراسم گروه سرود دانش آموزي سرودي در خصوص  حماسه جاويدان 9 دي را خواندند و نيز نمايشگاه عاشورا ستيزان توسط فرهنگي اجتماعي سپاه شهرستان خاش در محل دبيرستان دخترانه خضراء برگزار  و در پايان بيانيه اي توسط شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان خاش قرائت شد.
انتهاي پيام/
 
چهارشنبه ۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب: 423265
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *