رابط نهاد مقام معظم رهبری در امور اهل سنت شهرستان خاش:

مردم ايران اسلامي در حماسه 9 دي از نفوذ استكبار جهاني به كشور جلوگيري كردند/ حماسه 9 دي سال 88 معجزه‌ای الهی بود

9 دی 1394 ساعت 11:16

رابط نهاد مقام معظم رهبری در امور اهل سنت شهرستان خاش گفت: مردم ايران اسلامي در حماسه 9 دي از نفوذ استكبار جهاني به كشور جلوگيري كردند و حماسه ماندگاري را در تاريخ اسلام رقم زدند.


مولوي يعقوب حسين بر در گفت و گو با خبرنگار  تفتان ما با بيان اينكه دشمن در صدد نابود كردن اسلام است، اظهار كرد: دشمنان اسلام همواره از هر راهي مي خواهند به كشور ايران اسلامي نفوذ كنند و حماسه 9 دي نفوذ دشمن بود كه با بصيرت ملت ايران خنثي و نابود شد.
وي گفت: علما و روحانيون بعنوان مبلغ هاي ديني و حاميان جامعه مردم ايران اسلامي را از شر توطئه ها و ترفندهاي شوم دشمنان نجات مي دهند و همواره فتنه ها را خنثي و نقشه هاي دشمنان را نقش بر آب مي كنند.
مولوي حسين بر امتیاز حماسه عظيم 9 دي را  در همان بصیرتی که چون خورشید تابان، چهره واقعی فتنه را آشكار ساخت دانست و خاطرنشان كرد: حماسه 9 دی و حضور عظیم و گسترده مردم در صحنه در دفاع از ارزش های انقلابی، مسیر تحقق آرمان های انقلاب را هموارتر کرد.
وي  بصيرت افزايي در سايه فرامين مقام معظم رهبري را نياز هميشگي  براي خارج شدن  از چالش هاي پيش رو  عنوان كرد و گفت: در پرتو بصيرت ديني وسياسي مردم كانون هاي توطئه عليه نظام شناسايي و هدفهاي انقلاب سريع تر تحقق پيدا مي كند.
وی اذعان كرد: تمام اقشار مختلف جامعه بايد  قدر حماسه‌های ماندگار و با بصيرت مردمی را بدانند و برای محقق شدن  اهداف انقلابی حماسه‌سازان آن‌که در واقع حمایت بی‌چون و چرا از ولایت فقیه است، سعی و تلاش و كوشش  خود را به‌ کار گیرند.
مولوي حسين بر با بيان اينكه در روز 9 دي مردم هميشه در صحنه ايران اسلامي در حضوري بي سابقه و بي نظير حمايت خود را از آرمان هاي والاي انقلاب به نمايش گذاشتند، اظهار كرد: ملت ولايتمدار ايران در حماسه 9 دي از امتحان الهي موفق و با سربلندي بيرون آمدند و به همگان ثابت كردند كه به پشتوانه رهبر انقلاب اسلامي هرگز از مسير اسلام و ارزشهاي آن خارج نمي شوند و به بيگانگان اجازه نفوذ نمي دهند.
انتهاي پيام/
 


کد مطلب: 423257

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/423257/مردم-ايران-اسلامي-حماسه-9-دي-نفوذ-استكبار-جهاني-كشور-جلوگيري-كردند-سال-88-معجزه-ای-الهی

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir