۰

کشف 130 تن موادمخدر در سیستان و بلوچستان/ بیشترین نوع مواد تریاک است

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان گفت: در 9 ماهه امسال 130 تن انواع مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف و ضبط شده است.
کشف 130 تن موادمخدر در سیستان و بلوچستان/ بیشترین نوع مواد تریاک است
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، محمدهادی مرعشی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان افزود: در 9 ماهه امسال کل کشفیات موادمخدر در سیستان و بلوچستان، 130 تن بوده است که 59 درصد رشد را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.
وی افزود: بیشترین موادمخدر توسط نیروی انتظامی کشف شده و بیشترین میزان موادمخدر با 106 تن به تریاک اختصاص دارد.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان به تشریح عملکرد و اقدامات انجام شده در یک ماه اخیر اشاره کرد و افزود: برگزاری جلسه کمیته مقابله با عرضه مواد مخدر، درمان، نظارت و نشست تخصصی روسای پلیس مبارزه با موادمخدر استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان، خراسان جنوبی در زاهدان از جمله برنامه‌ها بوده است.
این مسئول اجرای طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر و کارتن خواب و پذیرش 73 نفر و ترخیص 45 از مرکز تل‌سیاه زاهدان و اجرای واکسیناسیون هپاتیت برای معتادان تل‌سیاه زاهدان را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد.
وی از تهیه و تولید چهار برنامه رادیویی و چهار برنامه تلویزیونی در زمینه پیشگیری از اعتیاد خبر داد و گفت: دوره آموزشی سطح 3 ویژه کارکنان گمرک زاهدان و میرجاوه نیز برگزار شده است.
مرعشی بیان کرد: دوره‌های پیشگیری از اعتیاد برای اقشار مختلف در ادارات مختلف استان برگزار شده است.
انتهای پیام/ فارس
يکشنبه ۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۴
کد مطلب: 422917
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *