۰

تجلیل از راهداران نمونه جنوب سیستان و بلوچستان

راهداران نمونه جنوب استان سیستان و بلوچستان تجلیل شدند.
تجلیل از راهداران نمونه جنوب سیستان و بلوچستان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی ایرانشهر، مدیرکل راه و شهرسازی ایرانشهر در مراسم تجلیل از راهداران نمونه اظهار کرد: حفظ و نگهداری راه‌ها در فصل زمستان اهمیت به سزایی در ایمنی و عبور و مرور رسیدگی و امدادرسانی به موقع به حادثه دیدگان در جاده‎ها دارد.
ایوب کرد افزود: اداره کل راه و شهرسازی ایرانشهر دارای 9 اداره راه و شهرسازی تابعه است و راهداران جنوب استان متولی نگهداری بیش از20 هزار کیلومتر راه همسنگ در حوزه استحفاظی هستند.
وی عنوان کرد: در حال حاضر چند پروژه ملی در جنوب استان در حال انجام است که با توجه به وضعیت نامطلوب اعتبارات، پروژه‎ها از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار هستند.
مدیرکل راه و شهرسازی ایرانشهر ادامه داد: تمامی اعتبارات و قراردادهای اختصاص یافته به این اداره کل تعیین تکلیف شده و در حال حاضر این اداره کل از ابلاغ اعتبار نیز جلوتر است.
این مسئول گفت: در حال حاضر اجرای طرح‎های بزرگ راهسازی و راه‎آهن در این استان را به یکی از بزرگ‌ترین کارگاه‎های راهسازی کشور تبدیل کرده است.
وی عنوان کرد: محور ترانزیتی چابهار ـ میلک به طول 860 کیلومتر ایران را به افغانستان و کشورهای آسیای میانه متصل می‎کند.
کرد افزود: خط آهن چابهار ـ زاهدان ـ مشهد به طول یک هزار و 350 کیلومتر کریدور شمال و جنوب کشور را کامل می‌کند و شریان حیاتی کنارک ـ جاسک به طول 303 کیلومتر نیز 2 استان ساحلی هرمزگان و سیستان و بلوچستان را به هم ارتباط خواهد داد.
مدیرکل راه و شهرسازی ایرانشهر گفت: با توجه به پیشرفت فیزیکی پروژه‎های عمرانی این اداره‎کل موفق به جذب بیشترین میزان قیر یارانه‎ای در بین ادارات کل راه و شهرسازی کشور شده و از سال گذشته تاکنون 16 هزار و 412 تن قیر برای آسفالت راه‌های جنوب استان جذب شده است.
انتهای پیام/
شنبه ۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۱۲
کد مطلب: 422909
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *