۰

نظر فغانی در مورد گلزنی مسی با دست

داور بین‌المللی فوتبال کشورمان گفت: خوشبختانه قضاوت خوبی در فینال جام باشگاه‌های جهان داشتیم و رضایت مسئولان برگزار کننده بازی‌ها را جلب کردیم.
نظر فغانی در مورد گلزنی مسی با دست
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، علیرضا فغانی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص عملکرد تیم داوری کشورمان در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان گفت: خوشبختانه دوره خوبی را سپری کردیم و آموزش‌های لازم را در این بازی‌ها دیدیم، زمانی هم که قضاوت بازی اول به ما داده شد توانستیم عملکرد خوبی از خودمان به جا بگذاریم و این اعتماد به ما صورت گرفت تا دیدار فینال را سوت بزنیم.
وی درباره بازی فینال هم اظهار داشت: بازی خوبی بود اما همانطور که پیش‌بینی می‌شد بازی سنگینی در پیش داشتیم چرا که دو تیم قدرتمند از فوتبال اروپا و آمریکای جنوبی رو در روی هم قرار داشتند اما خوشبختانه قضاوت خوبی انجام دادیم و از عملکرد ما هم راضی بودند.
داور فوتبال کشورمان در مورد تقابلش با بازیکنان بزرگ دنیا خاطرنشان کرد: ما موارد آموزشی که برایمان در نظر گرفته شده بود را انجام دادیم و شرایط قضاوت هم مشخص است، برای ما فرقی نمی‌کند که چه کسی درون زمین حضور دارد و مهم کنترل و مدیریت بازی بود که به بهترین نحو انجام شد و خوشبختانه رضایت مسئولان هم در پی داشت.
فغانی در خصوص گل اول تیم بارسلونا و اینکه گفته می‌شود توپ به دست لیونل مسی برخورد کرده، خاطرنشان کرد: درباره بازی و صحنه‌های آن نمی‌توانم حرف بزنم چرا که این قانون داوری است اما هرچه بوده تمام شده و ما در خصوص بازی نمی‌توانیم حرف بزنیم.
فغانی در مورد اینکه مسئولان برگزاری بازی‌ها از قضاوتش راضی بودند اظهار داشت: خوشبختانه خواسته‌ها برآورده شد و قضاوت خوبی انجام دادیم و بدون کوچکترین مشکل کار خودمان را کردیم و عملکردمان هم رضایت‌بخش بود.
وی در پایان تصریح کرد: باید از اهالی ورزش و غیر ورزشی‌ها که در این مدت از ما حمایت کردند تشکر کنم همچنین باید از اسفندیار بهار مست قدردانی کنم که اطلاعاتی در خصوص تیم‌های آمریکای جنوبی و نوع عملکرد آنها در اختیار ما قرار دادند.
انتهای پیام/ راه دانا
پنجشنبه ۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۱۹
کد مطلب: 422835
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *