بسته ویژه انتخاباتی شهرستان خاش/۲/؛

روز خلوت ثبت نام کاندیداهای انتخابات شهرستان خاش/ نماينده فعلي خاش براي چهارمين دوره مجلس ثبت نام كرد

29 آذر 1394 ساعت 21:50

در حالي ثبت نام انتخابات مجلس دهم وارد روز دوم خود شد كه تنها در اين روز تا پايان وقت اداري دو نفر براي بهارستاني شدن ثبت نام كردند.


به گزارش تفتان ما، در دومين روز از ثبت نام انتخابات مجلس شوراي اسلامي تنها دو نفر ثبت نام كردند و در اين بين حضور مناسب عوامل ستاد انتخابات شهرستان خاش واقعاً بي نظير بود و نشان دهنده این موضوع بود که برنامه منظمی جهت این امر در شهرستان تدارک دیده شده است.
با توجه به اينكه تنها دونفر در اين روز براي بهارستاني شدن ثبت نام كردند، نباید توقع داشت که افراد زیادی برای ثبت نام حضور می یافتند و شاید قابل قبول نبوده باشد اما برای شروع نیز بد نبود.
حميد گمشادزهي مسئول امور حقوقي آموزش و پرورش سراوان و استاد دانشگاه اين شهرستان با مراجعه حضوری به ستاد انتخابات خاش براي حضور در مجلس دهم ثبت نام كرد و همچنين حميدرضا پشنگ نماينده فعلي شهرستان خاش در ساعات اوليه صبح با مراجعه به وزارت كشور براي چهارمين دوره حضور خود در مجلس نام نويسي كرد و اين موضوع نيز از تهران به فرمانداري خاش اعلام شد و با اين حساب از روز اول تاكنون 4 نفر در حوزه انتخابيه شهرستان خاش ثبت نام كرد.
ولی آنچه که همه عوامل اجرایی و مسئولین درگیر در این ایام از کاندیداهای احتمالی که قصد حضور در انتخابات دارند به صورت تلویحی در خواست داشته اند این است که کار ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول نکنند زیرا با توجه به اینکه ثبت نام الکترونیک است و امکان خطا و مشکلات فنی وجود دارد بهتر است همین روز های ابتدایی که ترافیک کمتری وجود دارد نسبت به ثبت نام اقدام كنند.
اما هنوز خبري از چهره هاي سياسي برجسته نيست و برخي ها به دلايلي منتظر فرا رسيدن روز آخر هستند كه مبادا تا آن روز اگر ثبت نام كنند حرف ها و حديث هاي بسياري پشت سر آنها زده شود!!!
پايگاه خبري تحليلي تفتان ما قصد دارد که حواشی روز های ثبت نام را در قالب بسته ویژه خبری انتخابات منتشر كند که امیدواریم مورد توجه مخاطبان گرامي قرار بگيرد.
حوزه انتخابیه شهرستان خاش شامل شهرخاش، بخشهای مرکزی، نوک آباد و ایرندگان، شهرستان میرجاوه، و بخشهای کورین و نصرت آباد زاهدان دارای یک كرسي در مجلس شورای اسلامی است.
انتهاي پيام/


کد مطلب: 422662

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/422662/روز-خلوت-ثبت-نام-کاندیداهای-انتخابات-شهرستان-خاش-نماينده-فعلي-براي-چهارمين-دوره-مجلس-كرد

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir