۰

حلالی:داوری‌ها مانع صدرنشینی پرسپولیس شد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به کیفیتی که از تیم دیدم سرخپوشان می‌توانند در نیم فصل مدعی قهرمانی شوند.
حلالی:داوری‌ها مانع صدرنشینی پرسپولیس شد
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با فارس، درمورد پیروزی پرسپولیس مقابل راه‌آهن، گفت: همان‌طور که از قبل پیش‌بینی کرده بودم، پرسپولیس روند روبه رشد خود را پیش گرفته و هر چه می‌گذرد وضعیت بهتری پیدا می‌کند.
وی افزود: پرسپولیس تیم بی‌حاشیه و دارای یک مربی کاربلد است. خودم به وضعیت تیم امید زیادی دارم. پرسپولیس در طول فصل از اشتباهات داوری هم خیلی ضرر کرده و اگر برخی اتفاقات نمی‌افتاد، الان در صدر جدول قرار داشت.
پیشکسوت پرسپولیس درمورد اینکه آیا این تیم می‌تواند در نیم‌فصل دوم به وضعیت بهتری برسد، خاطرنشان کرد: صد درصد پرسپولیس در نیم‌فصل دوم بهتر خواهد شد. این تیم در نیم‌فصل اول تاوان جوانی‌اش را داد، به‌طور مثال محمد انصاری که اکنون به کیفیت خوبی رسیده، در هفته‌های ابتدایی بازیکن بی‌تجربه‌ای بود. پرسپولیس تیمی نیست که در آن کسب تجربه شود. پرسپولیس باید تیم دومی داشته باشد که بازیکنان در آن رشد پیدا کنند، نه اینکه تاوان جوانی بدهد.خوشبختانه اکنون تیم به وحدت تاکتیکی رسیده و شرایط بسیار بهتر شده است.
حلالی خاطرنشان کرد: برانکو یک مقدار در ابتدای فصل دیر آمد و به همین خاطر بازیکنان مدنظر او جذب نشدند و حتی برخی از بازیکنان تیم هم از پرسپولیس رفتند. شما نگاه کنید در برخی از مناطق زمین پرسپولیس با مشکلاتی روبروست، به‌طور مثال هافبک‌ها برای مهاجمان موقعیت‌سازی نمی‌کنند. در پرسپولیس اغلب اوقات مهاجمان خودشان موقعیت می‌سازند که این مسئله خوب نیست.
پیشکسوت پرسپولیس درمورد موقعیت‌های زیادی که تیم از دست می‌دهد، عنوان کرد: کار مربی رساندن تیم به وضعیتی است که ایجاد موقعیت کند، دیگر زدن ضربه آخر برعهده بازیکن است. بازیکنان پرسپولیس ذاتا گل‌زن نیستند و گل‌زنی در خون آنها نیست، با تمرینات مناسب و حرفه‌ای می‌توان این توان گل‌زنی را در تیم به‌وجود آورد تا این مشکل هم رفع شود.
وی در پایان در رابطه با اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود، گفت: اوایل فصل پیش‌بینی من این بود که پرسپولیس یکی از تیم‌های خوب لیگ خواهد بود و احتمالاً کسب سهمیه می‌کند، ولی حالا که کیفیت تیم را می‌بینم، اگر اتفاق خاصی نیفتد، بدون شک سرخ‌پوشان یکی از مدعیان قهرمانی خواهند بود و می‌توانند شرایط خوبی داشته باشند.
انتهای پیام/ راه دانا
شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۱۱
کد مطلب: 422527
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *