۰
فرمانده سپاه خاش:

انقلاب ثمرهٔ اعتماد مردم به رهبری امام راحل بود

فرمانده سپاه شهرستانی خاش گفت: مردم ایران از ظلم و جور رژیم پهلوی خسته شده و به دنبال راه نجات بودند تا از ظلمت این حکومت رهایی یابند انقلاب اسلامی راه نجات و رهایی‌بخش بود.
سردار احمد مالدار، به مناسبت قرارگرفتن در ایام شکوهمند پیروزی حق علیه باطل و دهه فجر در گفتگو با خبرنگار تفتان ما گفت: نهضتی که امام خمینی (ره) پایه‌های آن را بنا نهاد جز با نیروی ایمان، توکل به خداوند و مردم مستحکم و استوار نمی‌ماند.
 

فرمانده سپاه خاش افزود: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) با پیروزی و در هم شکستن رژیم طاغوت به جهانیان نشان داد نیروی واقعی هر حکومت و رژیمی مردم هستند و هرگاه مردم بخواهند خواهند توانست آن حکومت را سرنگون سازند امام با توکل به خداوند و تأسی از قرآن و وعدهٔ پیروزی حق بر باطل پیروزی حتمی را در برابر رژیم پهلوی به مردم نوید داد چرا که وعدهٔ الهی تحقق‌پذیر است و انقلاب اسلامی نمونه بارز پیروزی حق بر باطل بود.
 
این مقام ارشد نظامی عنوان اظهار کرد: دشمنان ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از منافع خود در کشور را از دست دادند اینک ایران کشور چهل سال پیش نیست که دستان طمع‌کار از هر سو بتوانند از آن سوءاستفاده کنند و به دنبال منافع خود باشند کشور ما امروز در تمام عرصه‌ها در جوامع بین‌المللی حرفی برای گفتن دارد و در بسیاری از عرصه‌ها جزو پیش‌گامان است.
 
سردار مالدار اذعان کرد: انقلاب اسلامی مکتبی درس‌آموز برای تمامی ملت‌هایی است که خواستار رهایی از یوغ اسارت ظالمان هستند و دیگر نمی‌خواهند زیر بار ظلم سر خم کنند و شاهد نابودی و استفاده اجنبی از منافع و منابع مردم و کشورشان باشند.
 
وی با اشاره به دستاوردهای بسیار زیاد انقلاب بعد از پیروزی در عرصه‌های مختلف گفت: در زمان پهلوی کشور از کوچک‌ترین پیشرفتی در بدنهٔ خود مردم محروم بود حتی پزشک متخصص از کشورهای دیگر برای معالجه مردم آورده می‌شد در عرصهٔ نظامی نیز دستان التماس گر رژیم به سمت کشورهای غربی و ابرقدرت‌ها دراز بود عرصهٔ فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی و....تماماً وابسته به دولت‌های دیگر بودند انقلاب اسلامی زنجیرهای وابستگی را یکی پس از دیگری پاره کرد و امروز شاهد ایرانی آزاد، مستقل و مقتدر در عرصهٔ جهانی هستیم.
 
فرمانده سپاه خاش با اشاره به اینکه اگر انقلاب اسلامی ایران پیروز نمی‌شد بیان کرد: مسلماً اگر انقلاب پیروز نمی‌شد امروز به‌مانند گذشته شاهد کشوری کاملاً وابسته به دولت‌های دیگر و غرب بودیم ملت ما در کشوری که متعلق به خودشان بود هیچ نقش و هیچ سهمی نداشتند کشور متعلق به آمریکا و همدستانش خواهد بود.
 
سردار مالدار: هدف انقلاب اسلامی و مهم‌ترین آرمان آن حفظ استقلال و آزادی کشور و مردم بود انقلاب عزت و اقتدار را به ملت ایران هدیه داد به شکرانهٔ انقلاب و پشتوانهٔ مردم امروز تمامی اهداف و آرمان‌هایی که برای آنها قیام کرده و شهید داده‌ایم محقق شده است و همین امر باعث افزایش دشمنی‌ها با انقلاب شده است.
 
سردار مالدار انقلاب جمهوری اسلامی ایران را الگویی برای تمامی مظلومین و ستم‌دیدگان جهان بیان کرد و افزود: انقلاب اسلامی ما در جای‌جای جهان نماد مبارزه با ظلم و ستم است و بسیاری از ملت‌های ستم‌دیدهٔ دنیا با الهام از انقلاب اسلامی به مبارزه با ظلم بر خواسته‌اند و زیر بار حکومت‌های ظالم سرخم نمی‌کنند و خواستار رسیدن به حق خود هستند.
 
وی تصریح کرد: هر کجا کشتی در آماج توفان به ساحل می‌رسد بی شک دستان توانمند ناخدایی مقتدر و توانا در کار است اگر انقلاب امروز از مسیرهای طولانی و آماج‌های سهمگین به ساحل رسیده نتیجهٔ هدایت صحیح امام (ره) و پس از آن رهبری آگاهانه امام خامنه ای (مدظله) است که توانسته نقشه‌های پوشالی دشمنان را یکی پس از دیگری نقش‌برآب کند و کشتی انقلاب را بدون کوچک‌ترین تعللی به سمت عزت و اقتدار هدایت کند.
 
این مقام ارشد نظامی با اشاره به اینکه انقلابی بودن مهم نیست و انقلابی ماندن مهم تراست گفت: هرگاه در گذر از مسیرهای به‌ظاهر آراسته ولی آلوده به نقشه و نیرنگ‌های دشمن بدون افتادن در دام‌های برنامه‌ریزی‌شده توسط آنها گذر کردیم و از راه و هدف اصلی خود که تعالی و رشد در راستای رستگاری بود بیراهه را انتخاب نکردیم بی‌تردید اسلامی و انقلابی خواهیم ماند و هدف انقلاب چیزی جز رسیدن به تعالی و رستگاری نیست.

انتهای خبر/
 
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۴
کد مطلب: 453746
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *