۰
به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

زنگ انقلاب در شهرستان خاش نواخته شد.

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ویژه‌برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری و ورزشی در نقاط مختلف شهرستان خاش آغاز شد.
زنگ انقلاب در شهرستان خاش نواخته شد.
فرمانده سپاه خاش در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار تفتان ما بیان کرد: افزون بر ۲۰۰ عنوان برنامه ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی در شهر، بخش‌های تابعه و مناطق روستایی این شهرستان تدارک‌دیده‌شده که حدود ۳۰ کارگروه اجرای آنها را بر عهده دارند.
سرتیپ دوم پاسدار احمد مال‌دار افزود: در نخستین روز از گرامیداشت دهه فجر، علاوه بر نواختن زنگ انقلاب، برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی و غیره در این شهرستان به اجرا درآمد.

وی عنوان کرد: سرودخوانی، اجرای برنامه‌های ورزشی، نمایشی، طنز، خوانندگی آهنگ‌های انقلابی و نیز اعزام ۴۰ نفر از دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور از برنامه‌های مهم اجرا شده در خاش بودند.

سردار مالدار ادامه داد: برگزاری همایش و گردهمایی نقش علما در تقریب مذاهب و تحکیم انقلاب اسلامی با محوریت مولوی شهید عبدالواحد ریگی از دیگر برنامه‌های شاخص در شهرستان خاش بود.

وی افزود: برپایی نمایشگاه دستاوردهای دانش‌آموزی، نمایش عکس، کتاب و نقاشی نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی پاسداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در خاش به شمار می‌رود.

فرمانده سپاه خاش گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی بهترین فرصت برای تبیین اقدامات ارزشمند نظام و دولت در منطقه است، بنابراین از مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود، علاوه بر انجام دیدارهای مردمی خدمات نظام را برای اقشار جامعه بازگو کنند.

انتهای خبر/
 
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۱
کد مطلب: 453719
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *