پیگیری‌ها نتیجه داد:؛

پلمپ یک واحد شارژ غیر مجاز گاز LPG در خاش

20 آذر 1402 ساعت 21:29

مسئول بسیج اصناف خاش گفت: یک واحد شارژ غیر مجاز گاز LPG به دلیل استفاده غیرمجاز گاز مایع در روستای نجف آباد خاش پلمپ شد.


عبدالبصیر شهنواز درگفتگو با خبرنگار تفتان ما بیان کرد: باتوجه به اینکه این روز‌ها شاهد گلایه‌مندی شهروندان خاشی از صف‌های طویل سیلندر در جایگا‌هاً و کمبود گاز در شهرستان بودیم، بسیج اصناف با همکاری اداره صنعت و معدن و اداره اماکن و سپاه شهرستان اقدام به بازدید از واحد‌های تولیدی و مراکز عرضه و توزیع کالا درشهرستان کرد که در پی این بازدید‌ها یک واحد غیرمجاز شارژ مخازن ال پی جی وسایل نقلیه دوگانه سوز که به صورت غیرمجاز دایر و با شرایط غیراستاندارد اقدام به شارژ مخازن ال پی جی نموده بود کشف گردید.

مسئول بسیج اصناف عنوان کرد: این واحد پس از معرفی به مراجع قضایی و شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی با حضور دادستان شهرستان و قاضی تعزیرات حکومتی، کارشناس اداره صنعت و معدن و با همکاری اطلاعات سپاه شهرستان خاش و نماینده نیروی انتظامی  توقیف، لاک و مهر و پلمب گردید.

شهنواز اظهار کرد: با تشدید نظارتها‌امید داریم دیگر شاهد صف‌های طویل در شرکت‌های گاز نباشیم و مردم شهرستان در رفاه باشند.


وی با بیان اینکه این واحد جهت اقدامات قانونی و حقوقی به مراجع قضایی معرفی شده است، افزود: دولت با هر اقدامی که جان شهروندان و مصرف‌کنندگان را به مخاطره اندازد مقابله خواهد کرد.


شهنواز سیلندر‌های گاز مایع خانگی، صنعتی و همچنین جایگاه‌های شارژ سیلندر‌های گاز مایع را از اقلام تحت نظارت دائم این اداره دانست و خاطرنشان کرد: نهاد‌های نظارتی با حساسیت و دقت کامل بر کیفیت سیلندر‌های مذکور و همچنین نحوه شارژ و تعمیرات اینگونه سیلندر‌ها، نظارت می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: گاز مایع صرفاً جهت مصارف خانگی شهروندان است و چنین اقداماتی موجب بروز مشکلاتی ازقبیل صف‌های طویل در شرکت گاز و کمبود گاز جهت مصارف خانگی خواهد شد.


مسئول بسیج اصناف خاش اذعان کرد: این نظارت‌ها به صورت مستمر توسط اداره اماکن، اداره صنعت و معدن با همکاری سپاه شهرستان خاش ادامه خواهد داشت.

انتهای خبر/


کد مطلب: 453586

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/interview/453586/پلمپ-یک-واحد-شارژ-غیر-مجاز-گاز-lpg-خاش

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir