۰
فرماندار تفتان خبرداد:

۸۰ طرح خدماتی و کشاورزی در شهرستان تفتان به بهره برداری رسید

فرماندارتفتان از افتتاح ۸۰ طرح خدماتی و کشاورزی در شهرستان تفتان خبرداد.
۸۰ طرح خدماتی و کشاورزی در شهرستان تفتان به بهره برداری رسید
علیرضا شهنوازان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر و هفته دولت در گفتگو با خبرنگار تفتان ما، بیان کرد: در راستای خدمت‌رسانی به مردم، ۱۰ پروژه کشاورزی با اعتباری بالغ بر۶۱ میلیارد ریال، ۶۰ پروژه اشتغالزایی کمیته امداد با اعتبار۹۰ میلیارد ریال و ۱۰ پروژه برق روستایی با اعتبار افزون بر۲۰ میلیارد ریال در سطح شهرستان تفتان با حضور معاون عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان، مدیرکل امور شهری استانداری و شماری از مسئولین شهرستان کلنگ زنی و یا افتتاح شدند.

فرماندار تفتان اظهار کرد: : ساختمان فرمانداری تفتان نیز با اعتباری افزون بر ۱۰۰ میلیارد ریال با حمایت‌های استانداری سیستان و بلوچستان در حال ساخت است و برق‌رسانی به ۳۰ روستا نیز تا پایان امسال انجام می‌شود.

شهنوازان عنوان کرد: هفته دولت فرصتی ارزشمند برای بیان اقدامات انجام شده از سوی دولتمردان بوده که به صورت مستمر برای توسعه و رشد و آبادانی منطقه تلاش می‌کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم، رفع محرومیت‌ها و کمک به ارتقای شاخص‌های توسعه‌ای در اولویت است، اذعان کرد: برپایی میز خدمت، دیدار و بررسی مشکلات مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، نشست‌های مردمی در مساجد سطح شهرستان، و نشست هم‌اندیشی و بررسی و نقد گفتمان و عملکرد دولت در شهرستان تفتان را از دیگر برنامه‌های این هفته دانست.
انتهای خبر/
دوشنبه ۶ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب: 453203
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *