۰
تجمع بازاریان خاش در اعتراض به هتک حرمت قرآن کریم؛

قرآن کریم خط قرمز برای تمامی مسلمانان جهان

تجمع اعتراض‌آمیز بازاریان و اصناف در هتک حرمت به ساحت مقدسـ قرآن کریم در شهرستان خاش برگزار شد.
قرآن کریم خط قرمز برای تمامی مسلمانان جهان
عبدالبصیر شهنواز مسئول بسیج اصناف شهرستان خاش در گفتگو با خبرنگار تفتان ما؛ ضمن انزجار شدید از دولت سوئد ودانمارک و محکوم‌سازی بیان کرد: در پی این اقدام ننگین از تمامی علما و‌اندیشمندان تمامی ادیان الهی می‌خواهد در یک حرکت سراسری این بلیه زشت که ناشی از تحرکات جریان‌های صهیونیستی و محصول نحله‌های شیطانی است را محکوم کنند.

وی تصریح کرد: از سران کشور‌های اسلامی و همچنین از دولت جمهوری اسلامی و قوه قضاییه می‌خواهیم ضمن محکومیت شدید این اقدام رذیلانه، با طرح شکایت در محافل حقوقی بین‌المللی و سازمان ملل، دولت‌های دین ستیز و معنویت ستیز سوئد ودانمارک را وادار به عذرخواهی کرده و این دولت را با اعمال برخی تحریم‌ها مجازات نمایند.

وی افزود: به‌عنوان یک مسلمان وظیفه شرعی و انقلابی خودمی دانیم در این تجمع شرکت کرده هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم را محکوم کنیم.

وی ادامه داد: به عنوان یک پیشنهاد عملی از سازمان کنفرانس اسلامی می‌خواهیم با توجه به افزایش سازماندهی شده این اهانتها، دفتر پیگیری ویژه در این سازمان ایجاد نموده و اقدامات لازم را به عمل آورد.


نوراحمد هاشمزهی رئیس اتاق اصناف شهرستان خاش نیز درحاشیه این تجمع گفت: قرآن کریم کتاب هدایت بشریت است هیچگاه هتک حرمت به ساحت قرآن را برنمی‌تابیم و بر خود واجب می‌دانیم از این کتاب آسمانی سراسر نو رو هدایت پاسداری کنیم.

وی اذعان کرد: ما از کشور سوئد می‌خواهیم این هتاک را به کشور عراق تحویل دهند تا مطابق قانون آن کشور مجازات شود

انتهای خبر/
سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۴
کد مطلب: 453137
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *