۱
جنایات آمریکا در طول تاریخ قابل شمارش نیست

ادعای حقوق بشر از جانب آمریکا طنزی بیش نیست

مدیر حوزه علمیه خواهران استان سیستان وبلوچستان گفت: ادعای حقوق بشر از جانب کشوری که پایه های اصلی آن بر شرارت، دروغ، و ظلم بنا شده چیزی جز فریب نیست کشوری که در طول تاریخ بی رحمانه ترین اعمال را نسبت به جهانیان روا داشته است نمی تواند ادعای حقوق بشر داشته باشد.
ادعای حقوق بشر از جانب آمریکا طنزی بیش نیست
حجت الاسلام والمسلمین  مرتضی عرب خالص در گفتگو با خبرنگار تفتان ما با اشاره به اقدامات وحشیانه آمریکا در مقابله با مردم بی دفاع در اقصی نقاط جهان بیان کرد: با نگاهی کوتاه به هزاران جنایات آمریکا در جهان او نمی تواند مدعی حقوق بشر شود کشتار میلیون ها سرخ پوست آمریکایی و فاجعه وحشتناک هیروشیما گوشه ای از جنایات این مدعی حقوق بشر می باشد.

وی اظهار کرد: از جمله مهم‌ترین جنایات آمریکا در جنگ ویتنام، سم پاشی مناطق ویت کنگ‌ها با ماده شیمیایی بود کدامین مدعی حقوق بشر چنین اعمالی از خود نشان می دهد عنصر نارنجی که توسط هواپیماهای آمریکایی بر این مناطق بارید با ماده دی اکسین سال‌های سال منجر به بیماری‌هایی چون سرطان و معلولیت ذهنی در این منطقه شده است.

حجت الاسلام والمسلمین عرب خالص افزود: اگر نگاهی به تاریخ کشورمان بیندازیم هنوز هم جای رد چنگال های وحشی دیو استکبار را خواهیم دید مدعی حقوق بشری که به هواپیمای مسافر بری و کودکان و زنان نیز هیچ رحمی نداشت و اسم امریکا تا همیشه یادآور چیزی جز جنایت و کشتار برای ما نیست.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان تصریح کرد: آمریکا در طول ۴۳ سال گذشته همواره دشمنی خصمانه خود را علیه ملت بزرگ ایران به اثبات رسانده است حمله به ایران در واقعه طبس، حمله به سکوی نفتی ایران در خلیج فارس، چراغ سبز به صدام  و پشتیبانی همه جانبه از آن رژیم در طول جنگ و بمباران شیمیایی سردشت، ساقط کردن هواپیمای مسافربری ایران و تقدیر از فرمانده ناو وینسنس می‌توان به اعلام حمایت رسمی از اغتشاشات در سال‌های مختلف خصوصا فتنه سال ۱۳۸۸ تهاجم فرهنگی و جنگ نرم علیه ملت ایران و تحریم‌های ظالمانه در طول سال‌های بعد از انقلاب اسلامی اشاره کرد.

وی عنوان کرد: امروز پس از گذشت سالها چهره پلید و کریه آمریکای جهان خوار از پشت نقاب دفاع از حقوق بشر نمایان شده و ملت‌های آزاده جهان بیش از گذشته حقیقت وجود شیطانی شیطان بزرگ را شناخته اند.

حجت الاسلام والمسلمین عرب خالص به اقدامات و شرارات های آمریکا علیه ایران اشاره کرد و گفت: شهادت سردار سلیمانی که نه تنها در منطقه بلکه در جهان در مقابله با تروریسم از هیچ اقدامی دریغ نمی کرد به دستور رئیس جمهور وقت آمریکا نشان دهنده تنها گوشه ای از اقدامات ضد حقوق بشری آمریکا است.


انتهای خبر/
سه شنبه ۱۳ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب: 453068
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *